۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۷۸۸۶

جزییات مراسم چهلم مرتضی پاشایی

به گزارش نفت ما،یکی از اعضای خانواده مرحوم مرتضی پاشایی با اعلام این خبر که مراسم چهلم مرتضی پاشایی در بهشت‌زهرا برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه هوا سرد است سعی می‌شود این مراسم مرتضی پاشایی کوتاه برگزار گردد و پیش از یک ساعت به طول نیانجامد.
منصور پاشایی عموی مرتضی پاشایی اظهار داشت: مراسم چهلم این خواننده پنجشنبه چهارم دی ماه ساعت 14 در بهشت زهرا و قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد. در این مراسم سخنرانی نداریم فقط قرائت قرآن و مداحی انجام می‌شود. البته مداح هنوز مشخص نشده است.

وی ضمن تکذیب جدی برخی شایعات مبنی بر اینکه نهاد‌های مسئول اجازه برگزاری مراسم چهلم این خواننده را در بهشت‌زهرا نداده‌اند،‌ گفت: عده‌ای می‌خواهند جو و موج ایجاد کرده و مراسم را سیاسی کنند، قطعاً به علت اینکه پیش‌بینی می‌شود علاقمندان مرتضی، از این مراسم استقبال کنند با نهادهای مسئول هماهنگ کردیم.

پاشایی در پایان خاطرنشان کرد: چون باید امنیت و نظم مراسم برقرار شود. ما با نهاد‌های مسئول هماهنگ کردیم تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ مخالفتی از سوی هیچ نهادی صورت نگرفته است. ما امیدواریم این مراسم با رعایت شئون اسلامی و انقلابی و به دور از جنجال‌های فرصت‌طلبان برگزار گردد تا باعث شادی روح آن مرحوم گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی