۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۷۸۱۵

ساخت پالایشگاه دوم شیراز نهایی شد

به گزارش نفت ما،استاندار فارس گفت: در نشست اخیری که با رییس سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم با موافقت این سازمان ساخت پالایشگاه دوم شیراز نهایی شد . سید محمد احمدی دوشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به نهایی کردن پالایشگاه دوم شیراز افزود : اگر بتوانیم تعداد پالایشگاه ها را افزایش دهیم قطعا می توانیم وضعیت بهتری را در استان شاهد باشیم .

وی همچنین گفت: برغم کاهش قیمت نفت در پی توطئه دشمنان ، پروژه های عمرانی ما متوقف نشده است و در زمینه های مختلف در جای جای این استان پروژه ها فعال می باشد.

این مقام مسوول ادامه داد:در این راستا و جهت پیشرفت در کارها باید بخش خصوصی بیش از پیش فعال شود چرا که دولت کارخانه ساز نیست ، بلکه بخش خصوصی باید سرمایه گذاری کند و جلوی ورشکستگی کارخانه ها را بگیرد و بانک ها هم باید در این راه همکاری کنند تا شاهد تعطیلی کارخانه ها نباشیم .

احمدی بیان داشت : دراین راستا فعال کردن شورای گفت و گو در استان میان بخش خصوصی و دولتی یکی از اقدامات انجام شده طی ماههای اخیر بوده تا گرفتاری ها و مشکلات بخش خصوصی به بحث گذشته شود و راه حل مناسب را برای آن پیدا کنیم .

استاندار فارس به سفرهای معاون اول رییس جمهوری و همچنین معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در بهترین زمان سال به استان فارس در آستانه فصل بودجه بندی اشاره و اظهار داشت : بی شک حاصل این سفرها به انضمام حضور فعال مدیران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، امسال افزایش اعتبار استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد:با اقدامات و تلاش های صورت گرفته موفق به دریافت 76 میلیارد تومان اعتبار سفر مقام معظم رهبری شدیم و همچنین اعتبار خشکسالی را از 26 میلیارد تومان در سال قبل به 126 میلیارد تومان در سالجاری افزایش دادیم .

استاندار فارس در ادامه بااشاره به اتفاقات مربوط به 16 آذر دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : خط قرمز ما ولایت فقیه است و مشروعیت همه ما وابسته به ولایت فقیه بوده که نظام و قانون ما این را می گوید.

وی با اشاره به اینکه جریان دعوت از هادی غفاری به دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جدیت پیگیری می شود ، افزود : ما با خون جگر در حفظ کشور و ایجاد امنیت تلاش می کنیم تا در بستری آرام فعالیت کنیم درحالی که برخی تنها به حاشیه سازی و برهم زدن امنیت شور فکر می کنند .

احمدی با اشاره به اینکه متأسفانه با توجه به نزدیکی انتخابات برخی بدشان نمی آید حاشیه آفرینی کنند اظهار داشت :با جدیت به دنبال سرنخ های دعوت از این فرد هستیم و تا به نتیجه نرسیم آرام نخواهیم گرفت .

گفتنی است استاندار فارس مبلغ پنج میلیون تومان و آیت الله ایمانی مبلغ 15 میلیون تومان به ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور که قرار است در صدرای شیراز ساخته شود نیز کمک کردند./ ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی