۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۷۲۹۳

تعمیرات پالایشگاه بندرعباس انجام شد

به گزارش نفت ما ،'هاشم نامور' روز چهارشنبه درخصوص تعمیرات انجام شده در این واحد پالایشگاهی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور پیش بینی شده بود این تعمیرات در مدت 20 شبانه روز انجام شود که با نظارت و برنامه ریزی های منسجم، بهره گیری از زمان و انجام کار شبانه روزی و تلاش 900 ز نیروی متخصص داخل و خارج شرکت این تعمیرات هشت روز زودتر از برنامه انجام شد.

وی گفت: تعمیرات اساسی واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز (از 20 آبان تا دوم آذرماه )با رعایت کامل استانداردها، اصول و قوانین بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پایش پی درپی برنامه تعمیرات بصورت روزانه، با سرعت و کیفیت مناسب و بدون هیچ گونه حادثه ای به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در رابطه با حجم تعمیرات افزود: در این دوره از تعمیرات تمامی دستگاه ها و تجهیزات واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز شامل کوره ها، مبدل ها، پمپ ها، کمپرسور و انواع شیرآلات تعمیرات اساسی شدند.

واحد تصفیه نفت سفید و نفت گاز به منظور تصفیه ناخالصی های فلزی و غیر فلزی نفت سفید و نفت گاز طراحی شده و دارای ظرفیت اسمی 25 هزار بشکه در روز نفت سفید و 18 هزار بشکه در روز نفت گاز است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، 18 درصد فرآورده های نفتی کشور از جمله، بنزین، گاز مایع، نفت گاز، نفت سفید و محصولاتی مانند سوخت جت، نفتای سنگین صادراتی، نفت کوره و گوگرد را تولید می کند. منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی