۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۱۵۹۸۸۳

هیچ پتروشیمی به دلیل نبود خوراک تعطیل نیست

شاهمیرزایی گفت: گازهای مشعل هم با کمک صنایع پتروشیمی و با برنامه ریزی صورت گرفته یکی یکی این مشعل ها خاموش می شود و امسال قرار است نیمی از مشعل های موجود خاموش شود.
هیچ پتروشیمی به دلیل نبود خوراک تعطیل نیست
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،معاون وزیر نفت گفت: خوشبختانه هیچ واحد پتروشیمی به دلیل قطع خوراک از سرویس خارج نشده است.
 شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: در حال حاضر هیچ قطعی گازی تا این لحظه در واحدهای پتروشیمی نداشته ایم و از طرفی هم برخی از واحدهای اوره ای صنعت پتروشیمی بابت اوره حمایتی که کشاورزان دارند با پیگیری‌های انجام شده نسبت به تسویه حساب آن اقدام می‌شود.
او گفت: با توجه به هوای سرد و افزایش مصرف گاز تقاضای بیشتری دارد صنعت پتروشیمی در واحدهای ان جی ال سرمایه‌گذاری کرده است و در بهار امسال ان جی ال ۳۲۰۰ راه‌اندازی شد تا کمبود گاز نداشته باشیم.
شاهمیرزایی گفت: همچنین گازهای مشعل هم با کمک صنایع پتروشیمی و با برنامه ریزی صورت گرفته یکی یکی این مشعل ها خاموش می شود و امسال قرار است نیمی از مشعل های موجود خاموش شود.
معاون وزیر نفت گفت: راه‌اندازی این طرح بزرگ صنعتی، گام بلندی در مسیر جمع‌آوری گازهای همراه و حفظ محیط زیست خواهد بود همچنین تا پایان امسال به‌طور میانگین معادل ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب گاز به‌صورت روزانه از مشعل‌ها جمع‌آوری خواهد شد که خود به‌معنای جمع‌آوری ۵۰ درصدی گازهای مشعل است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی