۰
۶۴
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۱۵۳۰

با میلیاردرهـای ایـران آشنا شوید/تصویـر

«ثروتمندان ستاره». این جمله شاید بهترین تعبیر باشد برای افرادی که نه بازیگر و خواننده بودند و نه فوتبالیست اما ناگهان به ستاره های پر حریف حدیث جامعه تبدیل شدند و در هر محفل و جمعی نام آن ها شنیده می شد.
به گزارش نفت ما، ثروتمندانی که الزاما متمول ترین افراد جامعه نیستند اما کلیشه های مرسوم را دور ریختند و از این که به تیتر یک روزنامه ها و صحبت های روز تبدیل شوند ابایی نداشتند.

بابک زنجانی، حسین هدایتی، حسین ثابت، شهرام شفیع زاده، پهلوان مقدم و شهرام جزایری. این ۸ نفر بازیکنان پر سر و صدا تیم ثروتمندان ستاره کشور هستند. در این میان البته شهرام جزایری علاقه ای به رسانه ای کردن فعالیت های خود نداشت اما اتفاقات و حاشیه ها او را روی موج شناخته شدن قرار داد.دقیقا خلاف جهت عملکرد بابک زنجانی، حسین هدایتی و علی انصاری که هیچ گاه نه تنها ثروت خود را انکار نکردند بلکه با ایجاد موج های رسانه ای تلاش می کردند تا بیش از پیش بر سر زبان ها باشند. هر کدام از این سه نفر بعدها اما راه های متفاوتی در پیش گرفتند.

حسین هدایتی کم کم به حاشیه رانده شد، علی انصاری ترجیح داد ترمز کند و چراغ خاموش حرکت کند تا حاشیه امنش حفظ شود. بابک زنجانی با وجود همه حاشیه های اخیرش اما علاقه به ستاره بودن خود را از دست نداده و همچنان راه و روش خود را ادامه می دهد. اشخاصی مانند حسین ثابت و محسن پهلوان مقدم هم با وجود آن که تلاشی برای رسانه ای کردن نام خود انجام نداند اما فعالیت جنجالی شان در زمینه تاسیس هتل داریوش و افتتاح پدیده شادیز نام آن ها را بر سر زبان ها انداخت.

این را نمی شود کتمان کرد که همه آنها برای حفظ و قوام ثروت خود خواسته و ناخواسته با بخشی از قدرت سیاسی کشور نزدیک شدند و رانت هایی نیز در پرونده خود داشته اند و البته یک نکته که جنجالی ترین میلیاردر سال های اخیر ایران را از این پرونده بیرون گذاشتیم.یعنی مه آفرید خسروی که نامش با پرونده سه هزار میلیارد تومان گره خورده است.



حسین هدایتی:

حسین هدایتی دولابی از اواخر دهه ۸۰ با کمک های مالی بی سابقه اش به باشگاه پرسپولیس شناخته شد. او که می گفت به خاطر عشق دوران کودکی اش به پرسپولیس، بی هیچ چشمداشتی به این تیم کمک می کند بعد ها یکی از مدعیان اصلی خرید این باشگاه شد. افسانه های زیادی از سرمایه های فوق العاده او نقل محافل است.

از مالکیت صنایع استیل و فولاد کشور گرفته تا برج سازی در دوبی و مالکیت بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران. سرمایه گذاری های او به حوزه صنایع فلزی و فوتبال محدود نمی شود؛ هدایتی با سرمایه گذاری در هتل سیروس و کیش وارد حوزه گردشگری شد؛ با بانک تات به بخش بانکداری ورود پیدا کرد و از سهامداران بازار مبل ایران هم محسوب می شود. هدایتی از زمانی که حضور فعال در فوتبال ایران دارد فراز و نشیب های زیادی را به چشم دیده و در تیم هایش فقط هزینه کرده، اما با این همه او هنوز از رینگ خارج نشده و حضورش در این فوتبال از همه میلیادرها بیشتر دوام داشته است.



به جز پرسپولیس باشگاه های استیل آذین، گهر درود و ملوان بندر انزلی هم با نام او گرده خورده است. بعضی می گویند سودای شهرت دارد و یک لحظه هم از فکر پرسپولیس بیرون نمی آید. او متولد سال ۱۳۴۲ و در میانسالی به یکی از مشهورترین ثروتمندان ایران تبدیل شده است.

حسین ثابت:

غول هتل داری ایران با ساخت هتل داریوش نام خود را سر زبان ها انداخت و ثروت او به یکی از سوژه های روز تبدیل شد. حسین ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشت که با تاسیس هتل داریوش به سبک تخت جمشید راه خود را در ایران باز کرد. او در زمان شروع فعالیت هایش در ایران تلاش کرد تا تنها هتل دار کیش شود و اقدام به خرید ۴ هتل آماده دیگر با قیمت های تقریبی هر هتل ۸ -۹ میلیارد تومان به بالا کرد.



او البته هیچ وقت نتوانست به آرزوی خود برسد و برخی هتل داران زیر بار این کار نرفتند. به جز هتل های نام برده شده، شرکت تجارت بین‌المللی ثابت، مجموعه پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان کیش (با مساحت بیش از ۶۵ هکتار)، ۲۵% از سهام هتل های لاله متعلق به اوست. او چند سال پیش کلنگ هتل ۷ ستاره کوروش که قرار بود با انرژی خورشیدی کار کند را بر زمین زد که ساخت آن در سال ۱۳۸۹ متوقف شد.

برادران شفیع زاده:

برادران شفیع زاده تقریبا اولین کسانی بودند که از بخش خصوصی پایشان به فوتبال ایران باز شد. آنها در فوتبالی که ریز و درشتش وابسته به دولت است توانستند سال ها دوام بیاورند و از این جهت بارها ستایش شده اند. علی و شهرام شفیع زاده تا ۱۰ سال پیش دو فعال اقتصادی در جنوب ایران بودند که کم تر کسی حتی نامشان را شنیده بود.

آنها در آبادان کارخانه نان فانتزی و دام و طیور داشتند و درست همان زمان که آبراموویچ میلیاردر مشهور روس، باشگاه آبی پوش چلسی را خرید، آنها هم روی تیم آبی پوش استقلال اهواز دست گذاشتند. این دو برادر از روز ورودشان به فوتبال حرف و حاشیه کم نداشتند. بعضی های می گویند آنها با تاسیس شرکت ها فرعی، به بهانه اداره تیم استقلال اهواز توانسته اند وام های قانونی دولتی دریافت کنند و در این سال ها به این طریق تیمداری کنند. بعضی دیگر هم علی شفیع زاده را پدر املاک ایرانی ها در دوبی می دانند و معتقدند بردار بزرگتر آن سوی آب های خلیج فارس روی سقف درآمد نشسته و برای برادر کوچکتر پول می فرستد.

در مقطعی که عدد بدهی های باشگاه بالا رفت و تیم با مشکلات جدی مواجه شد، این دو برادر از مسئولین دولتی قول هایی گرفتند، مثلا علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی قول ۱۰ هکتار زمین به استقلال اهواز داده بود. با اینکه در سال های اخیر هم زمان با سقوط استقلال اهواز به دسته پائین تر شایعات زیادی از لیست سنگین بدهی های برادران شفیع زاده به گوش می رسید، چندی پیش در اخبار آمد علی شفیع زاده قول کمک میلیاردی به باشگاه استقلال تهران داده است.

شهرام جزایری:

زمانی که شهرام جزایری در دوران نوجوانی و هم زمان با تحصیل خود برای کمک به اقتصاد خانواده بستنى فروشى مى کرد، مسلما هیچ کس فکرش را هم نمی کرد روزی او به یکی از شناخته شده ترین ثروتمندن جامعه تبدیل خواهد شد. قبولی در رشته پزشکی دانشگاه کرمان دروازه های تجارت را به روی او گشود و در دوران دانشجویی صادرات خرمای بم به شوروی را آغاز کرد. صادراتی که البته نتیجه ای جز ورشکستگی و از دست دادن دان تمام سرمایه هایش در پی نداشت اما سکوی پرتاب پرشتاب برای او شد. جزایری صادرات سیر به کویت را آغاز کرد و پس از موفقیت نسبى در این تجارت، به تهران آمد و شرکت پدیده تجارت را به ثبت رساند.

صادرات فرش از طریق این شرکت سودهای کلانی را به همراه داشت و دفاتر خود را گسترش داد. از این برهه زمانی به بعد جزایری راهی پر خطر را آغاز کرد: نزدیکی با سیاستمداران. این راه پر خطر زمینه ای شد برای پرتاب بلند و پر شتاب و سپس سقوطی مهیب. جزایری به اندازی به سیاستمدران نزدیک شد که اجازه تردد به مجلس وقت را نیز پیدا کرد و حتی پس از مدتی به عنوان مشاور کمیسیون اقتصادى مجلس در ۱۰ جلسه این کمیسیون نیز حضور پیدا کرد.



وزارت بازرگانی اولین جرقه های چگونگی نحوه دست یابی او به ثروت و دارایی ها را زد و از رابطه سؤال برانگیز یکى از مدیرانش با جزایرى پرده داشت. پس از این افشاگری ها زنجیره ای از اقدامات غیرقانونی و استفاده از وام ها و رانت های کلان بر ملا شد و سرانجام به زندان رفت. او پس از صادرات فرش، به سرمایه گذارى در کاغذ و روغن نباتى روى آورد و یک کارخانه ورشکسته روغن نباتى را خریدارى کرد. همچنین جزایرى به یکى از سازمان هاى بزرگ را که در آستانه ورشکستگى قرار داشت با سرمایه ۴میلیاردى کمک کرد. ایران تنها جایی نبود که آوازه او پیچید و در امارات سایر کشورهای عربی نیز به شهرت دست یافت.


محسن پهلوان مقدم:

محسن پهلوان مقدم، برای کسانی که در حوزه گردشگری فعالیت می کنند، نام آشنایی است. او که چند سالی است روند سرمایه گذاری خود در حوزه گردشگری را شدت بخشیده، مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده شاندیز، علاوه بر افتتاح پدیده شاندیز در مشهد در سالیان گذشته، پای این رستوران را به تهران و کیش هم باز کرده است.



چند سال پیش هم او در مراسمی ویژه با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت، کلنگ ایجاد بزرگ ترین مجتمع تفریحی گردشگری خاورمیانه در مشهد را به زمین زد. مجتمعی که گفته می شود در صورت بهره برداری کامل، ارزش چند میلیارد دلاری خواهد داشت. پهلوان مقدم هم مثل سایر همتایان میلیاردر خود به ورود به دنیای فوتبال علاقه مند است.

نام او در رسانه های ورزشی دو سال پیش مطرح شد که گفتند قصد خرید باشگاه راه آهن را دارد اما در این مسیر به نتیجه نرسید و در نهایت در تیرماه سال جاری امتیاز تیم مس سرچشمه را خرید، نام این تیم را به پدیده تغییر داد و به مشهد برد.
خود او درباره نحوه ثروتمند شدنش می گوید با ساخت و ساز شروع کرده چون نسل او همیشه در این بوده اند حتی پدر بزرگ او کاشی کاری حرم امام رضا (ع) و بقعه خواجه ربیع را انجام داده است. او حتی فعالیت های خود را به خارج از مرز ها هم گسترش داده و ضمن افتتاح رستوران پدیده در افغانستان کارهای تجاری دیگری هم در این کشور انجام می دهد مثلا او به مدت ۲۰ سال حق انحصاری تبلیغات بیلبورد های افغانستان را از حامد کرزی گرفته است.

بابک زنجانی:

بابک زنجانی با نام کامل «بابک مرتضی زنجانی» یک تاجر مشهور و جوان ایرانی است که در سال های اخیر نام او در حوزه سیاست، ورزش و اقتصاد بارها سرزبان ها افتاده است. مردی که به گفته خودش دارای بیش از ۶۰ شرکت از جمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم و اولین بانک سرمایه گذاری اسلامی در مالزی است.

او شرکت هایی هم در دوبی و ترکیه و تاجیکستان دارد. زنجانی در حال حاضر مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه راه آهن تهران هم هست و هواپیمایی قشم ایرلاین هم یکی از دارایی های مشهور اوست. چندی پیش او در گفت و گو با یکی از نشریات داخلی گفته بود میزان سرمایه اش به ۲۵ هزار میلیارد تومان می رسد. این میلیاردر مشهور ایرانی متولد ۲۱ اسفند ۱۳۴۹ در تهران است. می توان با قطعیت گفت در دو سال اخیر بابک زنجانی خیلی بیشتر از دیگر افراد حاضر در لیست باشگاه میلیاردرهای ایران در کانون توجه رسانه ها بوده است.



آخرین حاشیه او نشست خیابان گلستان ایران زمین به علت گود برداری غیر اصولی پروژه متعلق به شرکت او بود. اما قبل تر هم عکس هایی که از او با اسلحه منتشر شده بود و بدهی نفتی اش نقل محافل رسانه ای شده بود.
او اخیرا مورد توجه نشریات خارجی هم قرار گرفته و رسانه های غربی فعالیت های او را زیر ذره بین قرار می دهند.با ماجرای ریزش خیابان در اطراف ملک عظیم او در خیابان ایران زمین و بیانیه او در این زمینه که خانه های شهروندان آسیب دیده را خواهد خرید(!)و همین طور کشیده شدن پای او در معاملات نفتی در اوج تحریم ها به مجلس و اینکه بالاخره معلوم نشد که او به وزارت نفت بدهکار است یا شرکت نفت چند مییلیارد دلار ناقابل به او بدهکار است. با این حاشیه ها او مشهورترین ثروتمند این روزهای ایران است.آن قدر مشهور که کم کم نام و چهره اش برای افکار عمومی قابل شناسایی هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مهدی
خداوند به هر کسی به اندازه لیاقتش مال دنیا در اختیارش قرار میدهد.انشاا.. که این مال وسیله ای برای تقرب ایشان به خداوند باشد.
زهره
مکمل ثروت معنویات است
پیمان
بابک زنجانی عزیز مطمئنا برای رسیدن به این ثروت زحمت فراوان کشیده و شک نکنید که لیاقتش رو داشته و داره... نوش جونت بابک جون...
😂😂😂
محمد
تو پول خورش هستی که داری ازش تعریف میکنی
عمار
فقط و فقط رانت و بس
راه در جهان يكي است و آن راه راستي است
هيچ كاخي ساخته نميشود مگر خانه فقيري ويران شود
تمام اين افراد با روءساي كشورمون در ارتباط هستند خدا لعنت كنه كسي كه به كشور خيانت ميكنه از بالا تا پايين
خدایا به بزرگی آنچه داده ای آگاهم کن تا کوچکیه آنچه ندارم نا آرامم نسازد. وسلام
رضا
سلام من آقای محسن پهلوان مقدم رو میشناسم این عکسش نیست لطفا دقت کنید
as
با سلام. من نمیدونم چرا هر کی تو ایران به یه جایی می رسه میگن از راه حروم بوده و فلانی تا دیروز داشته می...

ولی خوب یه کم طرز فکرتونو عوض کنین.می شه یه جایی نشست و هیچ کاری نکرد و می شه مثل محسن این قدرمفید بود.حالا یه کمم از کنارش بخوره چه اشکالی داره.داره اینقدر خدمات میده


محسن پهلوان مقدم، نامی که گروه شرکت های پدیده با آن عجین شده است . وی متولد دوم بهمن ماه 1352 در محله خیابان تهران مشهد است. کاشی کاری های حرم رضوی (ع) و بقعه مبارکه خواجه ربیع، یادگارهای برجای مانده از پدربزرگ وی بوده و پیشه خاندان او، سرآغاز راه امروز محسن پهلوان مقدم شده است.
محسن پهلوان مقدم پایه گذاری رستوران های پدیده را در کارنامه خود ثبت کرده است . این رستوران های زنجیره ای نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای همسایه نظیر افغانستان و ... راه اندازی شده است .
او با احداث اولین مجموعه توریستی کشور با زیر بنای 10/000 متر مربع با نام پدیده در شاندیز مشهد، در بازه زمانی 6 ماهه در سال 84 گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری کشور برداشت ، اما وی به این بسنده نکرده و در زمانی بالغ بر 31 روز دومین شعبه از رستوران های پدیده را در تهران با زیربنایی بالغ بر 2/500 متر مربع افتتاح نمود.
ساخت و افتتاح بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان در کیش با زیربنایی بالغ بر11/000 متر مربع و بازار بزرگ پدیده کیش با زیربنایی بیش از 9/500 متر مربع و همچنین رونمایی از بزرگترین سازه فلزی لنگر کشتی به عنوان نماد استقامت و پایداری خلیج فارس، نام او را در جمع رکورد داران به ثبت رسانده است؛.
آغاز به کار پروژه عظیم مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز به عنوان یکی از عظیم ترین مراکز تفریحی- اقامتی جهان با کاربری هایی شامل هتل 5 ستاره، مرکز خرید و سرگرمی، شهربازی سرپوشیده، مجتمع اداری، باغ گل ودیگر امکانات رفاهی – تجاری با زیر بنایی بالغ بر 1/110/000 متر مربع و همچنین احداث شهر افسانه ای پدیده کیش در زمینی به مساحت 200/000 مترمربع و زیر بنایی بیش از 888/000 متر مربع، از جمله فعالیت های در حال انجام پدیده به مدیر عاملی آقای محسن پهلوان مقدم در عرصه فعالیت های توریسم و گردشگری می باشد.


مدیریت عالی گروه شرکت های پدیده، با داشتن 8 شرکت تابعه[۱]

شرکت ابنیه و ساختمان
شرکت پدیده پارسیان توس
شرکت بین المللی کیش
شرکت بین المللی تجارت الکترونیک پدیده کیش
شرکت آریا دوام ساز شرق
شرکت شهربازی پدیده شاندیز
شرکت تامین و توزیع کالای پدیده
باشگاه فرهنگی و ورزشی پدیده


توانسته به عنوان کارآفرین برتر سالهای 1388-1389-1390-1391-1392، سهم به سزایی در عرصه اشتغال زایی برای بیش از هزاران نفر و رونق بخشیدن هرچه بیشتر درصنعت گردشگری کشور را داشته باشد.

محسن پهلوان مقدم با خرید امتیاز تیم فوتبال دسته یک مس سرچشمه کرمان و تغییر نام آن به پدیده، بخت و اقبال خود را در عرصه ورزش به مرحله آزمون گذاشت و توانست در اولین حضورش، تیم خود را به لیگ برتر دوره چهاردهم هدایت نماید تا مردم استان خراسان رضوی بار دیگر سهمی از فوتبال حرفه ای کشور را با تیمی نوپا، به دست بیاورند.

شما
در سایر کشورها نوابغ علم و تکنولوژی مثل بیل گیتس و استیو جابز میلیاردر می شوند اما در ایران....
پديده دزد
معلوم نيست سهام كجا رو ميفروشفه
تا حالا ده برابر پول پروژه هاشو از مردم گرفته
گول نخوريد
حامد
دروووووود بر حاج محسن پهلوان مرد کارو تلاش
محسن
از پدیده دزد تر نداریم هم ملکهاشو به مردم فروخته هم سهامهاشو طبل توخالیه گول نخورید جدیدا هم با آمدن تبرک داره برشکست میکنه و همه داره سهاماشون رو میفروشن
حسن
متاسفانه این افراد جهت امورات خو د کار پردازانی دارند

آنها را کمک و یاری می کنند و معمولا این کار پردازان وصل

به منبع قدرت سیاسی نیز میباشند که از آبشخور این

افراد ثروتمند ارتزاق می کنند
پدیده
. پدیده با شرکت های هرمی هیچ تفاوتی نداره
بابک
متعلق به جای دیگری هستیم...
وتنها چند روزی سایه (بلند یا کوتاه) ما بر این عالم خاکی افتاده...
فراموش نکنیم:
آنچه خوردی رفت ... و آنچه خوراندی ماند....
فاطمه
باسلام خدمت دوستان
من یه شایعاتی درباره ی ورشکسته شدن پدیده شاندیز شنیدم .این خبر ها راسته یانه!
فاطمه
باسلام خدمت دوستان.
من شایعاتی درباره ی ورشکسته شدن پدیده شاندیز شنیدم.ایا صحت داره!
مرجان
بدبخت شدم باپدیده کاش من احمق بمیرم
narges
واقعأ متأسفم برای کوته فکرانی که فک می کنن پدیده بر شکست شده
از قدیم گفتن تا با چشم خودتون ندید باور نکنید
به جای اینکه به شایعاتی که دشمنای پدیده درست کردن پا بدید بیاین از پروژه بازدید کنید که چه قدر پیشرفت داشته
آهن خاک نیروی انسانی همه اینا پول نیاز داره وپدیده پول مردم رو بالا نکشیده
اگه به سایت پدیده سر بزنید متوجه حرفام میشید
و اینکه هتل داریوش مال آقای پهلوان مقدم نیست
چراغعلی رمضونی
برادر پدیده و مدیده ورشکست رفته .پول سهامداراشم هاپولی شد
پدیده ایی
عکس مربوط به اقای پهلوان نیست لطفا عوض شود
علي
لطفا نام افراد بد نام را دربين اين افراد حذف كنين آقاي پهلوان كه معلوم نيست اصلا پول هاشون مال خوشون باشه ودادستان داره پي گيري ميكنن آقاي زنجاني هم كه دزدي شون محرز شده و الان دارن آب خنك ميل ميفرمايند
مهبد
نفت مااااااااااااااااااا
چرا دقت نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عکس آقای انصاری رو کلا اشتباه زدی و عکسشو گذاشتی جای آقای پهلوان...
لااقل نظرات رو بخون و تصحیحش کن!
رحمت
خلاصه عرض خدمت شما اینجانب دارای شش فرزند دختر وبخاطر عروسی چهارتای آنها در عرض دو طلبکاران شبها خونه نمی توانم بروم از طرفی شب عید است با چندسرعائله زندگی خیلی سخت است باوربفرمائید تا سال مبلغ بیست ملیون تومان زیر بار نزول رفتم بخاطر فشار سرحد خود کشی رسیدم 09193844772 رحمت
خدایا بزرگی سزاوار توست.خدایا خودت میدانی از کجا به اینجا رسیدم.میخواهم قدمهای بزرگتری ور دارم میترسم که خودم را فراموش کنم و تو تنهایم بگذاری پس خودت یاورم باش امیدم را ناامید مفرما.امیدوارم عهدی که با تو بستم وفادار باشم.برایم دعا کنید به امید آنروز.
دوستدار شما جمشید09353539930 از این کره خاکی
حمیدرضا
سلام دوست عزیز همدردم آقارحمت..خوب میدانم چه میکشی امادلم میخوادناراحت نشی ازگفتارم .سعی کردم ازاول نوجوانیم دا یه چیز روفراموش نکنم که شیعه علی یعنی انگشتربه سائل
دادن ومروت وجوانمردی دست ضعیف گرفتن..اماچرخ روزگاربه خاطر همین تفکرم وبرای دفاع ازحق برچسب اخلالگربهم زده شد وده ها بلای دیگر..بماند به دلیل ضمانت ۱۴۰میلیون بدهکارشدم ودرکنارش بزرگترین سرمایه ام که زن وفرزندم میباشند روازدست دادم والان ۹ماهه کنج تنهایی روبااشک وخون اجاره نمودم وهزاران فحش وناسزا رو ازطلبکارام شنیدم ومیشنوم وچندین بارمنم نصمیم به خودکشی به مانند اون خلبان که کشتند گرفتم تا اوج درد روباسکوت وسوختن نشون بدم .ومیدانم که خواهدشد..اما دادش
زجرکشیده ام نصیحتم رواززبان مرحوم مادرم بشنو که اگه هزارباروهزارجا ناراحتیت رونشون بدی جز ذلت ونقل مجلس شدن
هیچ نصیبت نشود پس شرفت روحفظ کن خدایش بیامرزد وتمام مادران را...وحتی نمیتوانم جواب تلفن روبدم مگر آشناپیام بده که جوابش روبدم..حالامن میگم امثال من وتو آخرش همونه اما دعاکن که خدایا اونی که بالاخره چه ازراه پارتی وام های میلیاردی و...اون بالا نشسته توروبه حق مولاعلی بخاطر بچه هاش تازنده است زمینش نزن که خوارشدن از مرگ هزازباربدتراست که من میدانم درهمون حد خودم که بودم چه سخته
حمیدرضا
پس آقارحمت نگران نباش من وتو نیزخدایی داریم آنهم خدای علی
جوانمرد وفاتح خیبر .خدای باب الحوائج قمربنی هاشم پهلوان وقهرمان کربلا...پس بدان تاخداهست برسلطان مپیچ گرخدابرجرددصدسلطان به هیچ...واگرنشد هم ازکسی طلب نداریم چون محکومیم به درد .وآخرش مردن...بالاخره چرخ روزگاراینه یکی در اوج ویکی درموج...فقط ازخدابخواه هیچ بلندی بر زمین نخورد وشرمنده خلق ومهمتر زن وفرزند نگردد..میخواد سرمایه اش هرطورباشه بالاخره کاری نمیشه کرد ...امیدوارم آقارحمت به حق علی وخدای علی مشکلت رفع وخنده برلبانت جاری شود وتورو برای خانواده ات نگه دارد چون نمیدانم دخترم چطور میخندد ویا اشک میریزد ومیدانم فراق عزیز آنهم پاره تن آدمی چه میکند..یاعلی مدد۰۹۳۸۷۲۵۱۷۴۵
مهدی
امثال اقای انصاری وهدایتی کمکهای زیادی به ورزش ما کرده اند.دمشون گرم.
ع.ب
جانباز از دست راستم سه تا دختر دارم حقوقم 600هزار توماناست یکی دانشجو دوتا محصل اولی نامزد است کمک برای جهیزیه دارم
ناشناس
ای با با همه اینا که خیرند واسه اینه که سر زبوتا باشند واز مالیاات قرار کنند خیر کجا بود من خودم از صد تا موسسه خیریه وبیشتر این خیر ها از جمله علی دایی حسین هدایتی وخیلی از اونایی که تو تلوزیون بعنوان خیر نشون میدن درخواست کمک کردم حتی جوابمم ندادند خیر چی کشک چی اینا مست پولهاشونند راست میگن یواشکی کمک کنند نه الکی جار بزنند
درسا
کسی از شرکت افق بهارستان خبرداره
پرونده ای علیهش تشکیل شده یا ن
المنا
درست مشه باضور امام زمان ع ناراحت نباشید
taktazan
شهرام جزايري: پديده به سرمايه گذارنياز ندارد .
شهرام جزايري تنهافردمؤثري كه بادرخواست سهامداران خردمردمي به پديده مشورت هاي اجرايي مي دهد در گفتگو باجمعی ازخبرنگاران اقتصادی گفت :پدیده نیازی به سرمایه گذار ندارد كه هيچ ، خودش انقدر منابع خواهد داشت كه در ساير پروژه هاي سودآوركشور وطرح هاي ملي ازجمله فولاد آلومنيوم و... مي تواند سرمايه گذاري كند. وي درادامه افزود:مديران منتخب دولت درپديده درصداوسيما به صراحت اعلام كردند در پديده فساداقتصادي نشده و پديده پروژه بسيار خوبي است. جزايري اظهاررداشت: ازهيئت مديره و مديرعامل محترم پديده خواهش مي كنم .
http://taktazancaspian.blogfa.com/post/291
Mitra
سلام خوبی شما من وسه فرزندم در یک خانه اجاره ای زندگی می کنیم و کلی هم بدهی دارم که توان پرداخت ندارم و چند ماه که زانو هام احتیاج به عمل داره و نمی تونم راه برم از شما خواهش میکنم شماره تلفن آقای انصاری را برای من ايميل کنید من یک زن بی سرپرست هستم با کلی بدهی ممنون از لطف شما
سمیه
سلام من فقط یک پیام میخواهم به اقای شهرام جزایری بدهم یک شماره به من بدهید خواهش می کنم
سمیه
با سلام من فقط یک پیام برای اقای شهرام جزایری دارم خواهش می کنم شماره ای به من بدهید
سیا
حالشو ببرید ماهم یاد کنید مرصی
فاطمه ‌
خیلیم عالیی
رصاعباسی معروف به رضاوزهه
خداوندکارهمه راهدرتهدبندازه مین حسین ثابت ملیاردرزمان اگه دست 4نفره گرفت درسته صواب داردبرای ازدواج کمک کنی
کامران
من یه جوون ۲۸ ساله با کلی آرزو که تو دلم مونده واقعا اگه این پول دار ها دست چهار تا جوون رو بگیرین خیلی بهتره .
اگه کسی میتونه به این بنده ای خدا کمک کنه زنگ بزنه ممنون میشم .. ۰۹۳۳۹۰۰۷۷۸۵
سپیده
سلامسلام دختری هستم ۳۷ ساله وپدرومادرم فوت شدن با برادرم زندگی میکنم که حقوقش کفاف زندگیمونو نمیده توروخدا شب عیدی یه کمکی کنید حداقل منم بتونم برم‌واسه خودم یه دست لباس بخرم واقعا آدم دیگه نمیدونه باید دستشو به رو کی دراز کنه خودمم چند وقته صفرامو عمل کردم نمیتونم سرکار برم حتی دوتا از دوندونام خراب شده از بی پولی حتی نمیتونم برم بکشم حالا درست کردنش بمونه میگن ۸۰ هزارتومن میگیریم‌میکشیم توروخدا شب عیدی کمکم کنید کنید ۰۹۳۵۲۸۹۴۷۲۹
۶۱۰۴۳۳۷۸۰۴۴۷۰۶۶۲ این شماره کارتمه توروقران کمکم کنید
علی
سلام
خدایا برستان پول یک کیلو گوشت برای زن وبچه من خیلی خوشحال می شم ..خدایا شکرت می کنم
بانک تجارت 6273533130044698
صالح
همه که محتاجن ما را دعا کنید
حسین
سنگ به شکم.بستن به به نامرد دست دراز کردن
دلشکسته
به کمک مالی نیازدارم
دلشکسته
به کمک مالی نیازدارم اگرخداشناس باشین حتماکمک میکنید 09016193252
میترا
حالم بهم خورد از این همه گدا صفتی،عزت نفس داشته باشید
علی عزیزی
یکی اونقدر داره که نمیدونه چی بخوره چی بپوشه یکی میبینی نان شب خودشو نداره
حسن
واقعا متوجه شدم خیلی از مردم چقدر نا اگاهن کمک اینها به مردم مثل کمک گرگ به بره می مونه اینها از بدبختی من و شما به اینجا رسیدن
ایرانی ازاد
سلام مخاطب عزیز شماهم میتوانید یک دفتر بزنید به عنوان صندوق قرض الحسنه با سود بهره ایی پولهایی که جمع میکنید از مردم بخشی از ان را به عنوان سود ماهانه به خودشان برمیگردانید والباقی ان را زمین میخرید با پول جیب پیمانکاران بدبخت برج سازی میکنید وپول این بیچاره هارا چک دوساله میدهید بدین ترتیب برج اماده بهره برداری میگردد واز پول ان یک سرمایه دار میشوید این نوع کلاهبرداری با عزت تو ایران رونق گرفته اشتباه میگم تمام پروژهای انصاری به پیمانکارانش چک دوساله میدهد سرمایه اش را اورده سود کند پولش را هاپولی کردند تمام
LORD amir
هه ببین تویی که میگی وضع مالیت خوب نیس آون پولایی که میدی نت میگیری میای اینجا چرت و پرت میگی و جمع کن وضعت بهتر میشه هه
LORD amir
به همه ی پولدارا توهین نکنید میشه از راه های درست هم پولدار شد البته با سعی و تلاش
مرد روزهای سخت
هیچ وقت دستون رو پیش بنده خدا دراز نکنین چون گناهه.خودم از همتون بدترم ولی رضایم به رضای خدا فقط از خودش میخام و همیشه دستم رو به اسمانش درازه.برای همه دعا میکنم به امید روزهای خوب
سلام درود به کسانی که کارهای خیر انجام میدهند خدا پشت پناهشان با ارزوی سر بلندی برایشان داریم
انسانهای که سروت دارن لیاقت داشتن که به اینجا رسیدند
سلام درو د به کسانی که کمک میکنند اگر کسی هست کمکم کنید
مهرداد09353539930
حیف این اعتماد نیست،که برخیها ازش سواستفاده میکنند؟


امیدوارم یک روزی به سزای اعمالشون برسند.


و آن روز دیر نیست
مهسا
فکر نکنم کسی در این زمانه کمک کنه
مونا
باسلام به خدا بریدم اینقدر فکر خیال کردم کاش میشد کمکی به ما میکردند راه دوری نمیره پیامها را میدم خیلی ناراحت میشم چرا باید تو این مملکت اینجوری زندگی کنیم جان برای جوانها هم نمانده از این گرانی ای خدا خسته ام از زندگی از همه عالم همه کس ای خدا چه دنیای هست برای ما انسانهای که اینقدر عذاب میکشم
اقای بابک زنجانی تورودادم به دوازده امام به دادم برسیدپسرم روازدست ندم۶۰۳۷۹۹۷۵۷۸۳۵۵۷۰۴به شیرمادرت کمکم کنید
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی