۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۲۷۰۶

واریز میلیاردها تومان پول به حساب یکی از اعضای شورا

به گزارش نفت ما،هزار و دویست‌و سی‌و نهمین جلسه شورای چهارم شهر تهران امروز با تأخیر حدود نیم ساعته آغاز شد.

قرار است در این جلسه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران نیز برای ارائه گزارش اراضی حسن‌آباد منطقه پنج تهران (موسوم به بوستان مادر) در جلسه حضور یابد.

همچنین در جلسه امروز (سه‌شنبه) اعضا قرار است یک‌فوریت لایحه پیشنهاد و معرفی شش نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب دو در واحدهای تابعه شهرداری تهران و همچنین بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تدوین برنامه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی بررسی کنند.

در این جلسه که دکتر چمران به دلیل حضور در جلسه‌ای غیبت دارد وجلسه علنی به ریاست طلایی، نایب‌رئیس شورای شهر تهران آغاز شد.

واریز میلیاردها تومان پول به حساب یکی از اعضا شورا

مختاباد نیز پس از تاخیر نیم ساعته اش در صحن علنی شورا گفت: براساس نامه داوود رشیدی به قالیباف، از شهردار درخواست می‌شود که این تماشاخانه به موزه تیاتر شهرتهران بدل شود.

وی از واریز میلیاردها تومان پول به حساب یکی از اعضا شورا خبر داد و گفت: اینکه یکی از اعضا شورا میلیاردها تومان پول به حساب خود بریزد، یک اتفاق نادر و ننگ برای شورای شهر است. او باید پاسخگو باشد که این پول چگونه و با چه بهره‌ای واریز شده چراکه سود ماهانه این پول صدمیلیون تومان است.

مختاباد با تاکید بر اینکه درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم، ادامه داد: درغیر این صورت از سازمان بازرسی کشور درخواست بررسی می‌کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی