۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۱۲۶۸۴

سریالی با حضور گلزار و افشار (+عکس)

به گزارش نفت ما، تصویربرداری سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ آغاز شد.
  با تکمیل فهرست بازیگران و پایان ساخت و ساز دکورها، اولین پلان‌های «عشق تعطیل نیست» روز یکشنبه، چهارم آبان‌ماه در شهرک سینمایی جلوی دوربین رفت.
 
بهرام شاه محمدلو جدیدترین بازیگری است که به جمع عوامل سریال بیرنگ اضافه شده است. او به همراه مائده طهماسبی و زانیار خسروی در روز اول تصویربرداری جلوی دوربین رفتند.
 
از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه، با اضافه شدن محمدرضا گلزار و مهناز افشار به جمع بازیگران، تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» ادامه خواهد یافت. مهرانه مهین‌ترابی، شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا خمسه، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران این سریال هستند که به مرور جلوی دوربین خواهند رفت.
 
تمام صحنه‌های سریال جدید بیرنگ در دکورهایی به وسعت 2800 متر در شهرک سینمایی تصویربرداری می‌شود.
 
این مجموعه که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود داستان رها با بازی محمدرضا گلزار و نفس با نقش‌آفرینی مهناز افشار، زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیانشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  سریالی با حضور گلزار و افشار (+عکس)  
تهیه‌کنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در کارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌هایی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای کارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

سریالی با حضور گلزار و افشار (+عکس)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی