۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۲۰۰۷۳

توزیع هدفمند گاز مایع با استفاده از کارت بانکی

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:‌ با اتصال سهمیه گاز مایع به کارت بانکی سرپرستان خانوار،‌ مشکل تامین گاز مایع حل شده و توزیع هدفمند این سوخت انجام خواهد شد.
توزیع هدفمند گاز مایع با استفاده از کارت بانکی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، «حمید قاسمی ده چشمه» با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای که با بانک ملت برای گازسوزکردن یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودروی عمومی بسته شده بود به قرارداد تبدیل شده،‌ ادامه داد: این قرارداد سه جانبه‌ای است که طرف سوم آن خودروسازها هستند.

وی افزود: برای اجرای این طرح،‌ تقسیم بندی خاصی در کشور مد نظر نبوده و بر اساس تقاضا،‌ گازسوزکردن خودروهای عمومی انجام خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه در تلاشیم تا برنامه کل کشور برای گازسوزکردن خودروهای عمومی را همزمان جلو ببریم،‌ گفت: کارگاه‌های مجاز گازسوزکردن خودروها در سراسر کشور را به صورت یکنواخت توسعه داده‌ایم.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران،  اکنون همه مخزن‌سازان در کشور فعال شده‌اند و سفارش ساخت دارند.

وی تاکید کرد:‌ تا هفته آینده قرارداد گازسوزکردن یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودروی عمومی نهایی می‌شود.

قاسمی افزود:‌البته در ابتدا، ‌کار را با شیبی آرام آغاز می‌کنیم و پیش‌بینی این است که در دو ماه اول،‌ کارگاه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت کار کنند اما از ماه سوم ظرفیت به ۸۰ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با مخزن سازها قرارداد ساخت ۱۰۰ هزار تایی بسته‌ایم،‌ ادامه داد:  سعی کردیم متناسب با ظرفیت تولید مخزن‌سازها،‌ قرارداد را نهایی کنیم.  

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:‌ برای گازسوزکردن خودروهای شخصی نیز با دو بانک مذاکرات آغاز شده اما برای نهایی‌شدن نیازمند مجوزهای بانک مرکزی هستیم.

وی به طرح گازسوزکردن موتورسیکلت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: پایلوت گازسوزکردن موتورسیکلت‌ها با موفقیت انجام شده و برای ایمنی و جلوگیری از خطر انفجار،‌ سپر ایمنی طراحی شده است که مانع از ضربه به مخزن گاز می‌شود.

قاسمی همچنین به حل شدن مشکل تامین گاز مایع در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد: با مشخص‌کردن سهمیه‌ها،‌ در طرح پایلوت،‌ سیستم کارت‌خوان را تعریف کرده و کارت‌های بانکی را به این سامانه متصل کردیم.

وی در مورد واریز سهمیه بنزین آژانس‌ها نیز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ سهمیه بنزین هر لیستی که توسط وزارت کشور تایید شود را واریز می‌کند.

منبع: ایرنا 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سعیده طاهری فر
من درست میکنم به دیگه کارتی اون خراب شده است
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی