۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۲۰۰۴۷
در پي معاملات و صف خريد نماد "شنفت" اتفاق افتاد:

ارزش بازار نفت پارس از مرز ۵هزار ميليارد تومان عبور كرد

به گزارش خبرنگار "نفت ما" از وضعيت معاملات نماد اين شركت در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران؛ ارزش بازار اين شركت از مرز ۵۰۰۰ ميليارد تومان عبور كرد.
ارزش بازار نفت پارس از مرز ۵هزار ميليارد تومان عبور كرد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، شركت نفت پارس كسب اين رتبه؛ كه از نظر تعداد معاملات از سال ۱۳۹۶ تا كنون داراي رشد ۸ برابري بوده است را محصول برنامه ريزي هاي استراتژيك اين شركت در راستاي تحقق "رونق توليد" و نيز تغيير در تنوع و افزايش كيفيت محصولات خود و به تبع كسب بازار بيشتر مشتريان محصولات خود مي داند.

كسب عنوان صادر كننده نمونه ي استان تهران و نيز تنديس "استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انساني" در اين شركت نيز از ديگر افتخارات اخير اين شركت است كه حاكي از همت نفت پارس در كسب جايگاه برتر در بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار به شمار مي رود.

گفتني است تنديس صادر كننده ي نمونه استان كه از سوي وزارت صنايع و معادن كشور و بر اساس بررسي اسناد حجم و سود حاصل از فروش سالهاي اخير شركت انتخاب مي شود؛ يكي از برترين نشان هاي عملكرد موفق شركت ها محسوب مي شود و همچنين نشان "استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انساني" مبتني بر مميزي نحوه بكارگيري نيروهاي كارآمد و متخصص در هر سازمان است كه  از سوي واحدهاي بنيانگذار اين جايزه كه (دانشگاه تهران ) بررسي و رتبه بندي مي گردد.

شركت نفت پارس با نماد "شنفت" اولين نماد بورسي سازمان بورس و اوراق بهاداراست كه از سال ۱۳۳۷ در حوزه نفتي و با توليد محصولات روانكار صنعتي و خودرويي مشغول فعاليت است.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احسنت
سهمی بنیادی و عالی
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی