۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۱۸۹۶۰

نوید برای سهامداران بانک ایران‌زمین

نایب رئیس هیات‌مدیره بانک ایران‌زمین گفت: این بانک در سال ۱۴۰۰ جزو شش بانک اول کشور به لحاظ سرمایه و اولین بانک دیجیتال کشور خواهد شد.
نوید برای سهامداران بانک ایران‌زمین
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مجتبی شیروانی با نوید گام‌های بلند برای بانک ایران‌زمین به سهامداران، افزود: بانک ایران‌زمین دارای برنامه‌های بلندمدت و مهمی است که به بانک مرکزی نیز ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک ایران‌زمین کفالت دو تعاونی بهمن ایثار و مولی‌الموحدین را گرفت، گفت: بانک ایران‌زمین تا سال ۹۴، دو تعاونی فوق را جمع‌آوری و مدیریت کرده و از سال ۹۵ و با مدیریت جدید، یک نقشه شش ساله و در سه دوره دوساله برنامه‌ریزی شد.

وی تصریح کرد: انتقال دارایی‌ها و مدیریت تعاونی‌های اعتباری منحل شده که به بانک ایران‌زمین داده شده بود، پاشنه آشیلی بود که به نقطه قوت تبدیل شد.

شیروانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر افزایش سرمایه بانک‌ها از طریق آورده نقدی یا مطالبات سهامداران نیست، بلکه از محل تجدید ارزیابی‌هاست، افزود: بانک ایران‌زمین افزایش سرمایه از محل آورده نقدی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: سرمایه بانک ایران‌زمین از ۴ هزار میلیارد ریال به ۴۲ هزار میلیارد ریال در دو سال آینده افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: امسال این افزایش از چهار هزار میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال با رشد ۲۵۰ درصدی، افزایش خواهد یافت.

نایب رئیس هیات‌مدیره گفت: برای افزایش سرمایه بانک، گزارش بازرس بورس گرفته شده و در کدال گذاشته شده است، تا پایان سال نیز مجمع تشکیل می‌شود و بانک ایران‌زمین به لحاظ سرمایه، به حدود میانه‌های بانک‌های کشور می‌رسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی