۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۱۱۸۹۵۹

مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا داد

با اعلام سخنگوی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال از سمتش استعفا داده است و استعفای او توسط وزیر ورزش در حال بررسی است.
امیرحسین فتحی
امیرحسین فتحی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،    سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اولویت این وزارتخانه برگرداندن آندره‌آ استراماچونی به استقلال است که منابع مالی لازم برای این کار هم فراهم است.

درپی خروج استراماچونی از کشور باشگاه استقلال به دنبال حل مشکلات و بازگرنداندن او بود اما رییس هیات مدیره باشگاه روز گذشته اعلام کرد که استقلال به تمام تعهدات خود در مقابل استراماچونی عمل کرده است و اگر این مربی ایتالیایی برنگردد یک مربی محبوب جایگزین او خواهد شد، این درحالی است که استراماچونی نیز در گفت‌وگوهایی متعدد اعلام کرد که مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد و مقدمه این اتفاق این است که مشکلات حقوقی قراردادش حل شود.

اکنون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرده است.

این استعفا روند مدیریتی و تحولات مدنظر هیات مدیره برای انتخاب جانشین استراماچونی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با توجه به اعلام وزارت ورزش برای بازگرداندن مربی ایتالیایی، تلاش‌ها بر رفع دغدغه‌های استراماچونی و امکان بازگشت او متمرکز خواهد شد. 

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی