۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۱۱۷۶۵
فرزند شیخ اصلاحات:

مهدی کروبی به علت ابتلا به بیماری زُنا در بیمارستان بستری شد

به گزارش نفت ما،حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی به علت ابتلا به بیماری زُنا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. حسین کروبی با اعلام این خبر گفت: حدود 7-8 روز قبل پدرم به بیماری زُنا مبتلا شد، به گونه‌ای که به دلیل درد شدید چندین شب نتوانست بخوابد. وی افزود: گوشه شکم ایشان نیز غده‌ای به اندازه توپ تنیس درآمده بود، که پس از معاینات پزشک معتمد وزارت اطلاعات تشخیص داده شد که در بیمارستان بستری شود. حسین کروبی با اشاره به پیگیری روند درمانی پدرش در بیمارستان، اظهار کرد: مراحل درمانی پدرم به خوبی در بیمارستان طی شده و اقدامات لازم از جمله فیزیوتراپی و سی تی اسکن نیز صورت گرفته است. فرزند مهدی کروبی همچنین با اشاره به ملاقات خود از پدرش در روز گذشته، خاطرنشان کرد: روز گذشته و پس از حدود چهار ماه و نیم اجازه ملاقات پیدا کردم. وی اضافه کرد: در مدت دو ساعتی که در کنار پدر بودم، از لحاظ روحی در وضعیت مساعدی به سر می‌برد و از نظر جسمی نیز به دلیل استفاده از دارو، درد کمتری احساس می‌کرد. پزشکان در مورد غده مذکور نیز اعلام کرده‌اند که این غده به مرور زمان جذب بدن می‌شود. کروبی در پایان به روزنو گفت: پزشکان اعلام کرده‌اند که به دلیل درد ناشی از این بیماری و ضرورت مراقبت بیشتر، بهتر است که ایشان کماکان در بیمارستان بستری باشند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حجت الاسلام والمسلمین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انشاءالله غده کروبی به اندازه یک توپ فوتبال شود و حضرت عزرائیل آنرا به همراه فتنه گر صهیونیستی 88 به جهنم شوت خواهد کرد.
باید همچنان چاقوی جراحی را میکرد توی شکمش که بترکد و در اثر درد و عفونت و ذلت آن به درک واصل شود این فتنه گر و سرمایه با ارزش صهیونیستها!
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی