۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۱۵۹۴

افزایش‌شهریه‌دانشگاه‌آزاددرصورت‌تاییدهاشمی‌

به گزارش نفت ما،رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: افزایش شهریه دردانشگاه آزاد باید به تصویب هیات امنا برسد و پس از تایید رئیس هیات امنا، قابلیت اجرایی دارد.
محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد افزایش شهریه‌ی ثابت دانشگاه آزاد و پیام نور نیز اظهارکرد: افزایش شهریه در مورد دانشگاههای دولتی ابتدا باید به تصویب هیات امنا برسد و با تایید وزیر علوم ابلاغ شود اما در مورد دانشگاه آزاد اسلامی هیات امنا – که وزیر علوم نیز دراین هیات عضو است – تصمیم می‌گیرد و پس از تایید رئیس هیات امنا قابلیت اجرایی دارد، البته در مورد سایر دانشگاه‌های غیرانتفاعی‌ نیز این تصمیم با ابلاغ وزیر علوم قابل تسری است.

زاهدی افزود: بنابراین خارج از ضوابطی که گفته شد امکان افزایش شهریه وجود ندارد لذا این مساله باید بررسی شود که آیا روند مذکور طی شده است یا خیر؟

وی با بیان اینکه میرزاده رئیس دانشگاه آزاد فردا در جلسه کمیسیون آموزش درباره‌ی ظرفیت تحصیلات تکمیلی گزارش خواهد داد، گفت: در این جلسه وی توضیح خواهد داد که روند کار چگونه بوده و چند درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش وجود داشته است و این که این افزایش بر اساس چه امکانات جدیدی بوده که در آن دانشگاه فراهم شده است.

زاهدی افزود: به عنوان مثال آیا از نظر رتبه‌های هیات علمی با مرتبه‌ی استادیار به بالاتراتفاق خاصی افتاده و یا این که درمورد تجهیزات وامکانات سخت افزاری توانسته‌اند کاری انجام دهند که پذیرای افزایش درصد در مقطع تحصیلات تکمیلی باشد، بنابراین مقرر شده که در جلسه فردای کمیسیون آموزش در این زمینه بحث کارشناسی به عمل آید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی