۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۱۵۶۹

بازار محصولات پتروشیمی به تعادل رسید

به گزارش نفت ما،  مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر آزاد سازی قیمتها آرامش را به بازار بازگرداند.    علی محمد گودرزی افزود: شرکتهای پتروشیمی پس از ابلاغ بخشنامه وزارت صنعت مبنی بر آزاد سازی قیمتها تمام معامله های خود را صورت شفاف در بورس کالا انجام می دهند و خوشبختانه بازار به سوی منطقی شدن گام بر می دارد.

گودرزی افزود: امروز صنعت پتروشیمی نقش پررنگی در بازار سرمایه دارد و بر این اساس شرکتها در بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران نقش آفرین هستند.

وی با بیان این که بخشنامه وزارت صنعت سبب شد تا واسطه گری در معامله محصولات پتروشیمی کاهش یابد، گفت: امروز نسبت به چند ماه گذشتهبازار در تعادل به سر می برد و تمام معامله ها شفاف است.

مشاورعالی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: تمام متولیان امر به دنبال رونق و شفافیت بازار هستند و اکنون با توجه به داد و ستد هایشان در بورس کالا، عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی رونق خوبی دارد و فعالان در این صنعت دلگرم هستند.

وی ادامه داد: اصلاح قیمت پایه کالاهای مورد معامله در بورس کالا و آغاز آزادسازی قیمتها، منجر به حذف تقاضای کاذب شده و تعادل را در معاملات برقرار کرده است.

گودرزی افزود: پیش از بخشنامه وزارت صنعت بازار با چالشهای گوناگونی روبرو بود ولی انضباط و نظم در پی آزادسازی قیمتها بر بازار محصولات پتروشیمی حاکم شده است.

مشاورعالی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: با واقعی شدن معامله‌ها بورس کالا به جایگاه واقعی خود برگشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی