۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۱۵۵۹۸

۳ انتصاب جدید در شرکت ملی نفت ایران

رئیس حراست، مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت و نماینده این شرکت در طرح اسکان کارکنان اقماری منصوب شدند.
۳ انتصاب جدید در شرکت ملی نفت ایران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، جهانبخش شریعت را به‌عنوان رئیس حراست، غلامرضا نوری مومنی را به عنوان مشاور خود و ناصر مولایی را به‌عنوان نماینده این شرکت در طرح اسکان کارکنان اقماری منصوب کرد.

 در حکم مسعود کرباسیان خطاب به جهانبخش شریعت آمده است: «با توجه به صلاحیت حرفه‌ای و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران منصوب می‌شوید.

امید است که با هماهنگی با دیگر واحدهای حراست مناطق و شرکت‌های تابعه و خصوصا سازمان حراست وزارت نفت در انجام وظایف موفق باشید».

کرباسیان در حکم دیگری، ضمن قدردانی از زحمات غلامرضا نوری مومنی در دوران تصدی سمت رئیس حراست، وی را به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز اعلام کرده است که با حکم کرباسیان، ناصر مولایی، مدیر منابع انسانی این شرکت به عنوان نماینده شرکت ملی نفت در طرح اسکان کارکنان اقماری به منظور پیگیری و اجرای مصوبات این طرح منصوب شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عدلت خواهی ومبارزه با فساد
جناب اقای کرباسیان خداوند شما را نگهدارد چرا عده ای در نفت چنان رخنه کردا که انگار شرکت نفت خانه ای پدری انهاست واقعا این تغییر بجا بود درود خدا بر شما مرد بزرگ
رضا
سلام بنده بقیه را نمیشناسم ولی جناب آقای شریعت را از زمان همکاری در پژوهشگاه می شناسم . از انتصاب های شایسته می باشد . یقینا منشا خدمات ارزشمند خواهند بود .
زهره کمایی
بهترین تصمیم هوشمندانه که با درایت بالا انجام شد با آرزوی موفقیت همه شما عزیزان من الله توفیق
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی