۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۱۱۵۴۲

تنش میان ترکیه و آمریکا بر سر نفت داعش

تنش میان ترکیه و آمریکا بر سر نفت داعش
به گزارش نفت ما،در مقاله این روزنامه آمده است که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از ترکیه خواسته است تا جهت قطع واردات نفت داعش به این کشور از طریق تانکرهای نفتی که از آسمان نیز قابل مشاهده هستند همکاری کند و این که احتمال دارد در هفته آینده یکی از اهداف حملات هوایی باشد که در حال حاضر علبه مواضع داعش انجام می شود.   روزنامه حریت چاپ ترکیه از احتمال ظهور تنش تازه ای در رابطه با نفط داعش بین آنکارا و واشنگتن خبر داد.

  این درحالی است که هفته گذشته باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از استراتژی جدیدی در برابر داعش و بلوکه کردن منابع موالی آنها- که نفط یکی از مهم ترین منبع مالی داعش محسوب مِی شود- خبر داده بود.

  به گزارش نفتنا، در مقاله این روزنامه آمده است که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از ترکیه خواسته است تا جهت قطع واردات نفت داعش به این کشور از طریق تانکرهای نفتی که از آسمان نیز قابل مشاهده هستند همکاری کند و این که احتمال دارد در هفته آینده یکی از اهداف حملات هوایی باشد که در حال حاضر علبه مواضع داعش انجام می شود.

  یک مسئول بلندپایه آمریکایی در گفت و گوی اختصاصی با این روزنامه گفته است وزیر خارجه آمریکا با مسئولان ترکی بر سر قطع واردات نفت داعش بحث مفصلی داشته است و به این نکته اشاره داشته است که برخی از تجار ترکیه نقش مهمی در تجارت نفت با داعش دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی