۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۱۱۵۲۴

رایزنی حفاری شمال برای حضور در صنعت حفاری آسیای میانه

شماری از مدیران شرکت حفاری شمال در سفر اخیر رییس جمهور به قزاقستان رایزنی هایی را برای حضور موثر و گسترده این شرکت در بازار صنعت بالادستی نفت منطقه آسیای میانه انجام دادند.
 رایزنی حفاری شمال برای حضور در صنعت حفاری آسیای میانه
به گزارش نفت ما،در پی سفر هفته گذشته دکتر حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران به کشور قزاقستان ؛ شماری از مدیران شرکت حفاری شمال نیز به دعوت اتاق بازرگانی ایران، هیات اقتصادی کشورمان را همراهی کردند. در این سفر مدیران شرکت حفاری شمال رایزنی هایی برای افزایش حضور شرکت حفاری شمال در بازار صنعت نفت و حفاری کشورهای منطقه از جمله قزاقستان به عمل آورد؛ از جمله وزرای صنعت و امور خارجه ایران نیز در حاشیه همایش اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان از گسترش فعالیت های بخش نفت و حفاری حمایت کردند.  محمدرضا نعمت زاده؛ وزیر صنعت معدن و تجارت و محمدجواد ظریف؛ وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گوهایی که در حاشیه همایش اقتصادی ایران و قزاقستان با هیات اعزامی حفاری شمال انجام دادند بر ضرورت تقویت حضور بخش بالادستی صنعت نفت و از جمله صنعت حفاری ایران در بازارهای آسیای میانه تاکید کرده و یادآور شدند که شرکت حفاری شمال به دلیل داشتن تجربه موفق حضور در این منطقه می تواند پیشگام افزایش حضور اقتصاد صنعت نفت ایران در این حوزه باشد. شرکت حفاری شمال تنها شرکت حفاری ایرانی است که تجربه کار در خارج از مرزهای کشورمان را دارد و یکی از برندهای معتبر بین المللی صنعت حفاری محسوب می شود. منطقه آسیای مرکزی و میانه یکی از حوزه های مستعد برای توسعه بخش بالادستی نفت در دهه های آینده است و حضور در بازار این منطقه  یکی از اهداف شرکت های بزرگ و معتبر جهانی است .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ارش خان نورابادی
در جهان امروز برای موفقیت در برنامه های اقتصادی باید همواره با یک نگاه کلان نگر به فکر توسعه و سرمایه گذاری با یک مدیریت متعهد و دانش مدار بود حفاری شمال بعنوان یکی از موفق ترین خصوصی سازیهای بعد از انقلاب بشمار میرود که با داشتن مدیرانی متعهد و انقلابی توانسته با یک نگاه توسعه ای به بخش حفاری و ایجاد سرمایه گذاری بصورت علمی موفقیت های بسیاری را نصیب صنعت نفت کشور نماید..... فراموش نکنیم که این شرکت توانست با یک کار کارشناسی و علمی به اکتشاف و بهره برداری از منابع دریای خزر بپردازد که این خود افتخاری بزرگ است.........
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای