۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۱۰۲۶۷
اختصاصی "نفت ما"؛ورود نهادهای نظارتی به فساد قیر در وزارت راه؛

۶ نفر از کارکنان وزارت راه بازداشت شدند

در پی تخصیص ۶۰ هزار تن قیر طی سالهای گذشته به وزارت راه و شهرسازی اکنون مشخص شده است که بخشی از این میزان قیر به سه شرکت پیمانکاری واگذار شده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " در پی تخصیص ۶۰ هزار تن قیر طی سالهای گذشته به وزارت راه و شهرسازی اکنون مشخص شده است که بخشی از این میزان قیر به سه شرکت پیمانکاری واگذار شده است. بر اساس اخبار رسیده به "نفت ما" مطلع شدیم که امروز ۶ نفر از کارکنان وزارت راه و شهرسازی در این ارتباط بازداشت شده اند.   پیشتر نیز محمد اسلامی،وزیر راه و شهرسازی از وجود فسادی گسترده در اعطای حواله های قیر خبر داده بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


لطفی
دوستی زنگنه و اخوندیه دیگه....
م
مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس منصوب شد

در حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نیکو، مهندس حمیدرضا مسعودی به عنوان مدیرعامل شرکت پتروپارس منصوب شد.

در حکمی که به امضای مهندس علی اکبر پور ابراهیم رسید، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروپارس به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیات مدیره شرکت پتروپارس منصوب می شوید.

در این حکم مواردی چون، اجرای مجدانه طرحها و پروژه های در دست آن شرکت به ویژه طرح های اولویت دار و میادین مشترک، حفظ و توسعه منابع انسانی ارزشمند شرکت پتروپارس و ایجاد ساختار و سازماندهی برای حضور شرکت در پروژه های میان دستی صنعت نفت، مورد تاکید قرار گرفته است.

شایان ذکر است مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس پیش از این سوابقی چون مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجری طرح توسعه فاز ۱۹ پارس جنوبی شرکت نفت و گاز پارس و مجری طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی شرکت نفت و گاز پارس را در کارنامه خود دارد.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی