۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۰۹۰۸۰
بامداد امروز روی داد؛

حضور استاندار یزد در فرودگاه شهید صدوقی این شهر در پی انتشار خبر "نفت ما"

پرواز شماره ۶۹۰۱ هواپیمایی کاسپین در ساعت ۱۸:۳۰ عصر شنبه ۲۹ دی ماه چابهار را به مقصد تهران ترک کرد، ولی پس از یک ساعت و نیم پرواز و به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید صدوقی شهر یزد شد و پس از توقفی ۶ ساعته در یزد، با پرواز جایگزین راهی تهران شد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در پی انتشار خبر "نفت ما " در خصوص فرود اضطراری پرواز شماره 6901 هواپیمایی کاسپین در مسیر چابهار تهران در فرودگاه یزد، شب گذشته محمدعلی طالبی استاندار یزد استاندار یزد به همراه تنی چند از مدیران فرودگاهی این استان در آغازین ساعات بامداد امروز با حضور در بین مسافرین این پرواز ضمن خوشامدگویی به شهر یزد، از آنها دلجویی نمود. گفتنی است علاوه بر 90 نفر مسافر این پرواز، مقامات م مسئولینی چون علی اوسط هاشمی استاندار اسبق سیستان و بلوچستان، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، نیرو، قرارگاه خاتم‌الانبیا، پتروشیمی مکران، منطقه آزاد چابهار و چندین سرمایه‌گذار دیگر سیستان و بلوچستان در بین مسافرین پرواز بودند.   پرواز شماره 6901 هواپیمایی کاسپین در ساعت 18:30 عصر شنبه 29 دی ماه چابهار را به مقصد تهران ترک کرد، ولی پس از یک ساعت و نیم پرواز و به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید صدوقی شهر یزد شد و پس از توقفی 6 ساعته در یزد، با پرواز جایگزین راهی تهران شد.    هرچند در بازه‌ای از زمان به علت سردرگمی و بی اطلاعی از زمان پرواز جایگزین، مسافرین پرواز دچار سردرگمی و کلافگی شدند، ولی کار مردم دارانه و جالب استاندار یزد در آغازین ساعات بامداد مورد توجه مسافرین این پرواز قرار گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احمدی
من با خانواده برای تفریح به چابهار رفته بودیم و در بین مسافرین آن پرواز بودیم.
واقعا کار خبری شما خیلی خوب بود ما داخل هواپیما روی باند فرودگاه یزد بودیم که خبر رو شما زدید.اینقدر سرعت و دقت در حد رویترز است.افرین میگویم.شاید ترس کاسپین از خبر شما نبود با همان هواپیما ما را می آوردند. خود خلبان گفت با همین میرویم.ولی بعد از خبر شما از تهران جلدی پرواز گرفته شد و یک پرواز جایگزین ارسال کردند
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی