۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۰۹۰۱

۸ شهریور؛ نشست خبری رئیس جمهور

به گزارش نفت ما،رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نشست خبری رییس جمهوری در هشتم شهریور برگزار می شود، گفت: برای سوال از رییس جمهوری نیازی به پیش ثبت نام نیست.

طاهره قیومی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: خبرنگارانی که مایل به پرسش از رییس جمهوری هستند، باید قبل از ورود به سالن نشست خبری، اطلاعات خود را در سیستم هایی که آنجا تعبیه شده، ثبت کنند.

وی ادامه داد: سیستم، اطلاعات آن ها را دریافت می کند و قبل از برگزاری نشست به صورت هوشمند، لیستی در اختیار ما قرار می دهد که متقاضیان سوال چه کسانی هستند و به ترتیب همان لیست هم خبرنگاران محترم برای پرسش به پشت تریبون دعوت می شوند.

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری نسبت به عده ای که فکر می کردند، سوال از رییس جمهوری به صورت قرعه کشی است و یا باید به سایت پرزیدنت برای ثبت نام مراجعه کنند، خاطرنشان کرد که این گونه نیست، در ورودی سالن، سیستم مستقر است و همکاران می توانند با آرامش لازم در این زمینه اقدام کنند.

قیومی همچنین تصریح کرد: نیازی به ثبت سوالات مطروحه از رییس جمهوری نیز نیست و فقط باید درخواست سوال خود را ثبت کنند و این روش هم برای خبرنگاران داخلی و هم خبرنگاران خارجی در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تمام خبرنگارانی که از طریق خبرگزاری ها معرفی شده اند، کارت ورود به جلسه صادر شده و روز شنبه توزیع می شود، اظهار داشت: نشست خبری راس ساعت 16 آغاز می شود و لازم است خبرنگارانی که تجهیزات دارند، براساس زمان بندی اعلام شده از اداره ارتباطات نسبت به دریافت اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری، عمل کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی