۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۰۸۹۱

شرایط و نحوه ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش نفت ما،مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از شرایط و نحوه ثبت نام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی خبر داد و گفت: ثبت نام از 5 تا 20 شهریورماه به صورت اینترنتی انجام می شود.

به نقل از ایرنا، مهران عباسی انارکی افزود: ثبت نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه ریزی و پیش بینی میزان تخصیص فضا،گروه بندی موضوعی رسانه ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی انجام می شود.

به گزارش معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی از 18 تا 24 آبان ماه سال جاری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات کشور برگزار می شود.

مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی با بیان اینکه متقاضیان به چهار دسته اصلی تفکیک می شوندگفت: دسته اول مطبوعات ( شامل روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)،دوم خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، سوم مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها و دسته چهارم صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی ( چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...) است.

به گفته وی تمامی مراحل پیش ثبت نام،ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo.ir انجام می پذیرد.

قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: در این مرحله از ثبت نام وجهی دریافت نمی شود ولی تعرفه واگذاری غرفه ها در سایت برای اطلاع متقاضیان درج شده است و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.

به گفته عباسی انارکی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: رسانه هایی امکان حضور در نمایشگاه را دارند که در حال انتشار باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه سال جاری خواهد بود.

براساس این گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی شماره تلفن های 9-88723227 مربوط به دبیرخانه نمایشگاه را برای پاسخگویی سئوالات احتمالی متقاضیان شرکت در نمایشگاه اعلام کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی