۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۰۸۸۸
مدیرعامل شرکت ملی حفاری تاکید کرد:

ضرورت حضور شرکت ملی حفاری ایران در بازارهای رقابتی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بازار صنعت حفاری داخل و خاور میانه را مناسب ارزیابی و بر حضور این شرکت در بازارهای رقابتی تاکید کرد.
ضرورت حضور شرکت ملی حفاری ایران در بازارهای رقابتی
به گزارش نفت ما ،به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حیدر بهمنی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه این شرکت که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید والامقام الگو و اسوه اخلاق و ایستادگی در برابر قدرتهای استکباری هستند و  نقش بسیار ارزنده ایی در تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های شرکت ملی حفاری ایران، شناخت فرصتها، چالشها، پایش مستمر راهبرد سازمان را بسیار با اهمیت دانست و بر برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت تا رسیدن به اهداف تعیین شده، تاکید کرد.

بهمنی ضمن تاکید بر حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی اظهار کرد: اگر ما می خواهیم استقلال صنعتی داشته باشیم و خودکفایی و خوداتکایی را به معنای واقعی تحقق بخشیم  باید همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: سازندگان داخلی با امکانات کم توانستند در مقابل شرکتهای غربی قد علم کنند و اگر امروز توانسته ایم در این بخش موفقیتی حاصل کنیم به دلیل تفکر جهادی است.

وی گفت: شرکت ملی حفاری ایران در بازار رقابت با تغییر مداوم شرایط محیطی برای توسعه و رشد در حال برنامه ریزی و استفاده از فرصتهای بالقوه و بالفعل است.

بهمنی ادامه داد: ما می توانیم توانمندی ارایه خدمات فنی مهندسی را به خارج صادر و درآمد زایی داشته باشیم و این امر با سخت کوشی، برنامه ریزی و همگرایی قابل تحقق است.

وی بازار صنعت حفاری داخل و خاور میانه را مناسب ارزیابی و بر حضور شرکت ملی حفاری در بازارهای رقابتی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: همه وظیفه داریم که کارمان را به صورت مطلوبی انجام دهیم و خدمتگزار دولت و مردم شریف کشورمان باشیم، امروز نیاز کشور کار و تلاش مضاعف است و قطعاً سخت کوشان ولایتمدار این شرکت در راه تحقق برنامه های تدوین شده شرکت و صنعت نفت تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.

بهمنی افزود: در سرفصل برنامه ها، افزایش بهره وری و بازدهی بهتر تدوین شده است تا چشم اندازی روشن و تصویری مطلوبی از آینده شرکت ترسیم گردد، این چشم انداز مبتنی بر واقعیت ها و توانمندی های صنعت حفاری کشور است.

در پایان این آیین از بیش از یکصد کارمند نمونه شرکت از بخشهای مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی، پشتیبانی، اداری، ستادی، مالی و ... با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ارش خان نورابادی
از اینکه دوباره حاج بهمنی برگشت خوشحالم برای ایشان و صنعت نفت کشور ارزوی موفقیت میکنم.....
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی