۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۱۰۸۸۷
با حمایت های مالی بانک صادرات ایران

سکوی گازی فاز ١٥ پارس جنوبی به آب انداخته شد

سازه سکوی گازی فاز ١٥ پارس جنوبی با حمایت های مالی بانک صادرات ایران در خلیج نیلگون فارس به آب انداخته شد.
سکوی گازی فاز ١٥ پارس جنوبی به آب انداخته شد
به گزارش نفت ما ،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران طی مراسمی برای نخستین بار در تاریخ صنعت سازه های دریایی در ایران سازه استخراج گاز به وزن ٢٧٠٠ تن که به دست متخصصین ایرانی در خشکی طراحی و ساخته شده بود به دریا منتقل شد.
بر اساس این گزارش این سازه گازی در آبهای نیلگون خلیج فارس و در نزدیکی مرز کشور قطر نصب و روزانه ضمن استخراج ٢٥ میلیون متر مکعب گاز، حدود ٢٠ میلیون دلار ارزآوری را برای ایران در بر دارد.
این گزارش میافزاید سازه های دریایی از خشکی به دریا در انحصار دو شرکت آمریکایی و انگلیسی بوده و برای اولین بار این عملیات توسط یک شرکت ایرانی و با حمایت های مالی بانک صادرات ایران صورت گرفته است .
گفتنی است بانک صادرات ایران در آستانه شصت و دومین سالگرد تاسیس خود مفتخر است که طی این سالها نقش موثری در توسعه و آبادانی میهن اسلامی ایفا نموده است و طی افزایش سرمایه ٦/٢ برابر در سال گذشته ، هم اکنون به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشورآماده ارائه انواع خدمات بانکی به هموطنان می باشد. که این مهم در کنار فعالیتهای تخصصی در قالب شرکت انرژی سپهر می تواند واجد منافع ارزنده ای برای سهامداران گرامی باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


Ali
براي اطلاع كه تمام سكوهاي فازهاي ١، ٤و٥ ، ٦و٧و٨، ....١٢و١٩... در ايران ساخته شده است
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی