۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۰۸۴۲۳

یک نیرویی معاون جدید زنگنه شد+رزومه

وزیر نفت امروز در حکمی هوشنگ فلاحتیان را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت منصوب کرد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،هوشنگ فلاحتیان متولد شهراصفهان می‌باشد. وی پیش از این به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان مشغول به فعالیت بوده‌است. ویفارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از مؤسسه تحقیقات و مدیریت و کارشناسی مهندسی مکانیک با کسب رتبه نخست از دانشگاه صنعتی اصفهان است. سوابق اجرایی وی تاکنون به عنوان: • مدیر نیروگاه هسا • رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان •  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور •  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر •  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان •  رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر • رئیس مجمع شرکت مدیریت شبکه برق ایران • رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی تولید،نیروی برق حرارتی وی به عنوان استاد مشاور در پروژه‌های مختلف دانشگاهی انتخاب گردیده‌است و طی دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه تولید، انتقال و توزیع در داخل و خارج از کشور را در کارنامه دارد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


و
واقعا چرا زنگنه با مديران نفتي خودش اينقدر تحقير آميز رفتار ميكنه چون ديگه پيش مديرانش آبرويي نداره با كارهاش
کمالی
این آقا متوجه مباحثی همچون ؛ مخزن، چاه، تولید، تولید صیانتی، بالادست، پایین دست و ... می‌شود؟
نجم
واقعاً بحال نفت بایدگریست. نفت را بکجا رساندن این بیکفایتها که حتی یک نفر هم نداشته که مدیر شود باید از بیرون بیارند!! اینا تا بیان نفت رو بشناسند که دوره تمام است و فقط صدماتشون رو به نفت میزنند. این اقای زنگنه یاید جوابگو باشند واقعاً باید محاکمه شوند برای صدماتی که به صنعت نفت کشور وارد کرده است اگر هم در دادگاههای قضایی اینکار را نکنند مطمئن باشند که در پیشگاه ملت و تاریخ و خداوند باید روزی پاسخ اینهمه صدمات را بدهند.
کمالی
وزارت نفت کارشناسان قوی برای تصدی مدیریت‌ها دارد. لیکن بی‌ژن زنگنه نمی‌خواهد استفاده کند چون تضمینی برای بله‌قربان‌گو بودن آنها نیست....
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی