۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۰۸۴۲۲

افزایش تولید PVC روسیه

میزان کل پی وی سی تولیدی در بازه ماه های ژانویه تا نوامبر به ۸۷۱ هزار تن در سال ۲۰۱۸ رسید که به میزان چشمگیری فراتر از رقم ۸۲۰ هزار و ۵۰۰ تن در سال گذشته میلادی است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،پی وی سی روسیه به دنبال رشد قابل ملاحظه در 11 ماه نخست سال 2018 میلادی از رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است. بر اساس گزارش ScanPlast موسسه گزارش بازار (MRC)، تولید کل پلی وینیل کلراید یا پی وی سی غیر مخلوط (unmixed PVC) روسیه به دنبال رشد قابل ملاحظه در 11 ماه نخست سال 2018 میلادی، با افزایش 6 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به اندکی بیش از 871 هزار تن رسید. تولید کل پی وی سی غیر مخلوط روسیه در ماه نوامبر به 86 هزار و 100 تن بالغ شد. این رقم در ماه پیش از آن 85 هزار تن بود. در این میان شرکت Bashkir Soda میزان بهره برداری از ظرفیت (capacity utilisation) خود را افزایش داد.
میزان کل پی وی سی تولیدی در بازه ماه های ژانویه تا نوامبر به 871 هزار تن در سال 2018 رسید که به میزان چشمگیری فراتر از رقم 820 هزار و 500 تن در سال گذشته میلادی است.
شرکت روس وینیل (RusVinyl)، که طرحی مشترک میان شرکت های سیبور (SIBUR) و سول وین (SolVin) به شمار می رود؛ در ماه نوامبر 29 هزار و 800 تن پی وی سی و 2 هزار و 700 تن پلی وینیل کلرید امولسیونی (EPVC) تولید کرد. این رقم در ماه پیش از آن 32 هزار تن بود. همچنین حجم کل تولید رزین شرکت روس وینیل در 11 ماه نخست سال 2018 میلادی به 305 هزار و 200 تن رسید که در مقایسه با پارسال رشدی هشت درصدی را نشان می دهد.
سایر شرکت های تولیدکننده پی وی سی روسیه نیز در مدت یادشده کم و بیش افزایش تولید داشتند.   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی