۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۰۷۴۱۵

وب‌سایت جدید بانک سپه رونمایی شد

تسهیل دسترسی به سرویس‌های مختلف به‌ویژه خدمات پراستفاده، امکان نمایش وب‌سایت با انواع ابزارهای نمایش نظیر؛ تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و دسکتاب با وضوح تصویری متفاوت و همچنین فراهم کردن شرایط دسترسی سریع به انواع خدمات از ویژگی‌های سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،با حضور محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه و کامبیز زاهدپور مدیر روابط عمومی بانک مرکزی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه رونمایی شد. وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه با به‌روزترین و کارآمدترین نرم‌افزارها و تکنیک‌های فنی، گرافیکی و محتوای مدرن با محوریت مشتری مداری طراحی و راه‌اندازی شده است. اداره کل روابط عمومی بانک سپه طراحی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی این بانک را بر اساس وضع موجود، شرایط رقبا و نیازهای آینده بانک آغاز کرد و مطالعات و نیازسنجی‌های لازم برای فراهم کردن امکان پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان و عرضه خدمات و محصولات به‌روز و مطابق سلایق آنها از طریق این وب‌سایت حدود سه سال زمان برد.

* چرا از رنگ‌های نارنجی، آبی و بنفش استفاده شد
برپایه این گزارش برای راه‌اندازی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه، وب‌سایت‌های ۳۰ بانک داخلی و ۱۰ بانک مطرح دنیا موردبررسی دقیق قرار گرفت و حاصل این بررسی‌ها و تحقیقات در قالب دو جلد کتاب منتشر شد. بر پایه این گزارش در طراحی وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه سعی شده است با استفاده از رنگ‌ها و المان‌های مختلف ضمن ایجاد جذابیت بصری، پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان و توجه به اولویت‌های بانک هم مدنظر قرار گیرد. برای ایجاد جذابیت بصری در وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها از رنگ نارنجی به‌عنوان نماد سرزندگی، اجتماعی، شادی و تلاش، از رنگ آبی نماد ثبات، اعتماد و تعهد و همچنین از رنگ بنفش به نشانه معنویت، وقار، اعتبار، نفوذ و به‌روز بودن استفاده شد.

* خدمات مشتری محور در وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی
وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه بر اساس نظرها، ایده‌های متخصصان و کارشناسان مجرب حوزه بانکی و فناوری اطلاعات طراحی‌شده است و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به این سایت از آخرین اخبار و اطلاعات، طرح‌ها و خدمات، قوانین و مقررات بانکی، هشدارها و توصیه‌های امنیتی، قوانین مبارزه با پول‌شویی، بانکداری بدون ربا و طرح‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی به‌روز شده و مشتری محور در بانک سپه مطلع شوند. این گزارش می‌افزاید: امکان خرید بسته‌های اینترنتی و شارژ اپراتورهای تلفن همراه کشور از طریق وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه برای مشتریان مهیا شده است. مخاطبان می‌توانند به نشانی اینترنتی www.BankSepah.ir، به وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه مراجعه و ضمن استفاده از محتوای این سایت، از طریق لینک‌های مختلف با سامانه‌های خدمات دولت الکترونیک، وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی نهادها، مراکز دولتی و سازمان‌های مرتبط و همچنین بانک‌های خارج از کشور ارتباط برقرار کنند. تسهیل دسترسی به سرویس‌های مختلف به‌ویژه خدمات پراستفاده، امکان نمایش وب‌سایت با انواع ابزارهای نمایش نظیر؛ تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و دسکتاب با وضوح تصویری متفاوت و همچنین فراهم کردن شرایط دسترسی سریع به انواع خدمات از ویژگی‌های سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه است.

* چقازردی: وب‌سایت اطلاع‌رسانی پنجره اصلی ارتباط مشتریان با بانک سپه است
بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه وب‌سایت اطلاع‌رسانی را پنجره اصلی ارتباط مشتریان با بانک سپه خواند و ابراز امیدواری کرد از وب‌سایت جدید برای آگاهی هر چه بیشتر مردم از اقدامات مهم و تأثیرگذار این بانک در عرصه‌های مختلف به‌ویژه حمایت از طرح‌های بزرگ و کلان کشور استفاده شود. محمدکاظم چقازردی در آئین رونمایی از وب‌سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک سپه که با حضور علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، علیرضا جمال لیوانی رئیس اداره کل روابط عمومی و همچنین مسئولان روابط عمومی مناطق بانک سپه برگزار شد، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این سایت، به بیتی از شعر مولوی «هین سخن تازه بگو تا دوجهان تازه شود - وارهد از حد جهان بی‌حدو اندازه شود» اشاره کرد.      
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی