۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۰۶۹۳
روحانی در جمع مردم اردبیل

افراط را کنار بگذارید

رییس جمهور با بیان این‌که دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، تصریح کرد امروز لحن روزنامه‌ها و رسانه‌ها متفاوت شده و قوای سه‌گانه و گروه‌های سیاسی با ادب و احترام باهم تعامل می‌کنند و بزرگان جامعه مورد احترام هستند خطاب به یک عده محدود، می گویم، خواهش می‌کنم شما هم افراط را کنار بگذارید زیرا ما همه ایرانی مسلمان، برادر و عاشق خاندان رسالت هستیم.
 افراط را کنار بگذارید
به گزارش نفت ما،حجت‌الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل خطاب به مردم این شهر گفت:‌ من به شما قول داده بودم که بیایم و البته خیلی دوست داشتم در کنار وزیر دانشمند و مودب علوم در مجلس شورای اسلامی که امروز برای استیضاح در مجلس حضور پیدا کرده قرار بگیرم و با زبان صریح از این دانشمند خدوم حمایت کنم.

گزیده اظهارات روحانی در جمع مردم اردبیل را در ادامه می‌خوانیم: از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌کنم که جایشان اینجا خالی است؛ اگرچه آنها به خاطر حمایت از دولت در مجلس ماندند وان‌شاءألله عصر به این استان برمی‌گردند. دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همین جا اعلام می‌کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد سه قوه بیشتر باشد در دنیای پر اشوبی که وجود دارد دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد و من امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون اساسی و آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی به وظایف خود عمل کنند. ان شاء ألله درست در آستانه هفته دولت و نزدیک بازگشایی دانشگاه‌ها شاهد رأی قاطع وزیر علوم و حضورشان با رأی قاطع‌تر در صحنه دانشگاه‌های کشور باشیم. امروز روز احیای اخلاق است.  امروز مردم عراق، سوریه و فلسطین همگی چشمشان به دست کمک مردم ایران اسلامی است. مردم به ویژه تحصیل‌کردگان دانشگاهی از لحاظ اشتغال در فشار شدیدی هستند، دولت موظف است شرایط لازم را برای اشتغال جوانان فراهم کند و امسال در این زمینه قدم های اولیه‌ای برداشته می‌شود. همچنین حرکتی برای توسعه استان اردبیل نیز انجام می‌گیرد. اکنون همه مردم ایران تحت پوشش بیمه سلامت هستند و فقط در شهرها 7.5 و در روستاها 5 درصد هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌های دولتی را پرداخت می‌کنند در حالی که در سال گذشته این رقم بالای 37 درصد بود. اکنون سازمان تحریم غیرقانونی علیه ملت دچار ترک شده است و تا پایان آذر 7 میلیارد دلار از پول مردم آزاد می‌شود، در زمینه فروش قطعات خودرو و پتروشیمی تحریم‌ها برداشته شده و در زمینه صادرات و واردات شرایط تحریم با پارسال متفاوت است گرچه هنوز ما در شرایط تحریم هستیم ولی اقتصاد نسبت به گذشته متحول شده ولی ما باید قدم‌های بیشتری برداریم. امروز لحن روزنامه‌ها و رسانه‌ها متفاوت شده و قوای سه‌گانه و گروه‌های سیاسی با ادب و احترام باهم تعامل می‌کنند و بزرگان جامعه مورد احترام هستند خطاب به یک عده محدود، می گویم، خواهش می‌کنم شما هم افراط را کنار بگذارید زیرا ما همه ایرانی مسلمان، برادر و عاشق خاندان رسالت هستیم. اکنون در عراق و سوریه مردم ظالمانه زیر تیغ کسانی هستند که به دروغ ادعای اسلامی می‌کنند اما مزدور صهیونیست‌ها هستند. از سویی مردم فلسطین زیر بمب و آتش صهیونیستها هستند. در این شرایط ما باید ید واحده باشیم و به همه بگوییم ایران آرام و باثبات است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی