۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۱۰۶۳۰۵

پاسخ بازرگانی پتروشیمی به حواشی پتروشیمی ایلام

شرکت بازرگانی پتروشیمی و همچنین شرکت سرمایه گذاری ایران هیچگونه ارتباطی از نظر مالکیت و سهامداری با شرکت پتروشیمی ایلام ندارند .
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،شرکت بازرگانی پتروشیمی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد؛ سهام مربوط به پتروشیمی ایلام را  در تاریخ 1393/02/01  واگذار نموده است ،لذا شرکت بازرگانی پتروشیمی و همچنین شرکت سرمایه گذاری ایران هیچگونه ارتباطی از نظر مالکیت و سهامداری با شرکت پتروشیمی ایلام ندارند و بدین وسیله خبر منتشره هجدهم آذر 1397 در فضای مجازی تکذیب می گردد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بازنشستگان نفت هوشیار باشند / ایا تیم ای پی سی و باشگاه نفت نیرو به صندوق نزدیک می شوند
اخیر گروهی که سید مهدی حسینی رئیس کارگروه تدوین قرارداد های جدید نفتی موسوم به ipc در آن به چشم می خورد در کنار برخی اعضای باشگاه نفت و نیرو با دایر کردن طیفی قصد دارند از طریق به دست گرفتن هیات مدیره کانون بازنشستگان نفت به صندوق ها نزدیک شود.
صندوق نفت هم اکنون یکی اط صندوق های دارای منابع است که هرزگاهی برخی به آن علاقه مند می شوند و اکنون برخی اعضای باشگاه نفت و نیرو و طراحان ای پیسی مدل شکست خورده قراردادهای نفتی احساس تکلیف کرده و دربنرهای تبلغاتی خود خواهان غنای بیشتر صندوق ها شده اند. جا دارد بازنشستگان نفت هوشیاری خود را حفظ کنند.
ایا مدیران ارشد نفتی با انگیزه توسعه خدمات گردشگری و ورزش پا به عرصه انتخابات کانون تهران نهاده اند ؟! ایا قمصری و ثمری قصد اعزارم تیم های کوهنوردی برای سلامتی بازنشستگان را دارند؟! و ایا طراح ipc به یکباره نگران درمان و رفاه بازنشستگان نفت شده است ؟! ایا برخی اعضای باشگاه نفت و نیرو دل نگران بازنشستگان نفت شده اند؟
یا منابع صندوق ها برای برخی ها احساس تکلیف ایجاد کرده است . حال باید دید اعضای کانون تهران در انتخابات 25 اذرماه چه خواهند کرد . ایا رای آنان طراح ipc و برخی اعضای باشگاه نفت نیرو را به صندوق ها نزدیک می کند؟!
به هر حال به نظر می رسد در صورت وقوع این اتفاق بازنشستگان باید نگران منابع و دارایی های صندوق باشند!!!!


اسناد در گروه تلگرامی این گروه https://t.me/joinchat/AAAAAE4I7TFTJjn0_FG0mQ
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی