۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۱۰۶۲۹۶

اویک برنده مناقصه توسعه میدان نفتی رامشیر شد

شرکت اویک با بالاترین امتیاز فنی و مالی، به‌عنوان برنده مناقصه نگهداشت و افزایش تولید میدان رامشیر معرفی شد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،شرکت اویک با بالاترین امتیاز فنی و مالی، به‌عنوان برنده مناقصه نگهداشت و افزایش تولید میدان رامشیر معرفی شد. مجری طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: نتیجه پنج مناقصه نگهداشت و افزایش تولید در چارچوب بسته‌های یکپارچه از طرح عملیات‌محور (Job Based) نگهداشت و افزایش تولید از پنج مخزن نفتی رامشیر، گچساران خامی، لالی، کبود و بالارود، از مجموعه ٢٧ مخزن منتخب شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نهایی و تعیین تکلیف شده که از این میان شرکت اویک با بالاترین امتیاز فنی و مالی، به‌عنوان برنده مناقصه نگهداشت و افزایش تولید میدان رامشیر معرفی شده است.
صادق فتح الهی ادامه داد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همزمان با برگزاری مناقصه رامشیر، چهار مناقصه دیگر کبود، لالی آسماری، گچساران خامی و نرگسی را به‌صورت فشرده در طول یک روز برگزار کرد که به ترتیب شرکت‌های PEDEX، پتروگوهر فراساحل کیش، ملی حفاری و حفاری دانا موفق شدند در این بسته‌ها برنده مناقصه شوند.

به گفته وی، برگزاری همزمان مناقصه‌های این پنج بسته و تعیین تکلیف نتیجه مناقصه‌ها با برآورد بیش از ۳۰هزار میلیارد ریال در طول یک روز موجبات تقدیر مدیریت عالی شرکت ملی نفت ایران از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به همراه داشته است.

فتح الهی، مخازن زیلایی، سولابدر، سیاه‌مکان، رامشیر، رامین، پازنان، مارون ۲ و ۵، مارون ۱ و ۴، مارون ۶، مارون ۳، منصورآباد، منصوری آسماری، لالی آسماری، لالی بنگستان، گلخاری، گچساران ۳ و ۴، گچساران ۱ و ۲، گچساران خامی، بی‌بی‌حکیمه، کبود آسماری و بنگستان، بالارود، بینک، اهواز ۲ و ۳ و ۵، اهواز ۱ و ۴، نرگسی، چلینگر و گرنگان را  مجموعه ۲۷ مخزن تعریف شده در چارچوب بسته‌های یکپارچه از طرح عملیات‌محور (Job Based) نگهداشت و افزایش تولید در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون این مخازن، ۶۳ درصد تولید نفت این شرکت را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی،  ۲۷ مخزن مناطق نفتخیز جنوب در طول ۲ سال و با سرمایه‌گذاری حدود ۴.۶ میلیارد دلار توسعه خواهند یافت، گفت: با اجرای عملیات گسترده سطح‌الارضی و تحت‌الارضی، در مجموع ۶۵۰هزار بشکه افزایش و جلوگیری از کاهش تولید نفت محقق خواهد شد که از این میزان ۳۴۰ هزار بشکه به افزایش تولید و ۳۱۰ هزار بشکه به نگهداشت تولید مربوط خواهد بود.

فتح الهی ادامه داد: در بخش تحت‌الارضی  باید حدود ۲۸۰ حلقه چاه حفاری، بیش از ۱۴۰ حلقه چاه تعمیر و اقدامات ترمیمی در ۱۶۰ حلقه چاه انجام و در بخش سطح‌الارض حدود ۱۳۰ پروژه اجرا شود.

به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود قرارداد توسعه میدان‌های منصوری، رامشیر، گچساران خامی، لالی، کبود و بالارود، با برنده مناقصه آنها کمتر از یک ماه آتی نهایی و امضا شود.   منبع:  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


تیم ای پی سی در یک قدیمی صندوق ها
ترکیب تیم ipc و باشگاه نفت و نیرو برای نفوذ در صندوق ها
لطفا این کانال تلگرامی را بررسی کنید / ببیند گروه طرحان ipc چه خوابی برای نفوذ به صندوق ها دیده اند / اقایان در ipc چه گلی بر سر این صنعت نفت زده اند که حالا می خواهند سرمایه های صندوق را حفظ کنند؟!!!! احساس مسئولیت از جنس نفت / علاقه مندی بازنشستگان این بار به صندوق ها / نفوذ به صندوق و سرمایه ما بازنشستگان از طریق کانون ها / https://t.me/joinchat/AAAAAE4I7TFTJjn0_FG0mQ
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی