۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۰۶۲۵۰

۵۰ زن قدرتمند صنعت نفت و گاز آمریکا در سال 2018

پنجاه زن برتر و قدرتمند حوزه نفت و گاز آمریکا، رهبران پیشرو این صنعت هستند. این زنان به بالاترین رتبه حرفه ای خود دست یافته و رهبران کارآمد و تاثیرگذار در سازمانهایشان هستند. این زنان تغییر و نوآوری را به پیش برده و در موفقیت دیگران در حالی که به رشد کاری خودشان کمک می کنند، الهام بخش بوده اند. آماندا ام. مک میلان، آندرئا لی. رابیسون و ان جانسون به عنوان سه زن برتر و قدرتمند صنعت نفت و گاز آمریکا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده اند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، پنجاه زن برتر و قدرتمند حوزه نفت و گاز آمریکا، رهبران پیشرو این صنعت هستند. این زنان به بالاترین رتبه حرفه ای خود دست یافته و رهبران کارآمد و تاثیرگذار در سازمانهایشان هستند. این زنان تغییر و نوآوری را به پیش برده و در موفقیت دیگران در حالی که به رشد کاری خودشان کمک می کنند، الهام بخش بوده اند.آماندا ام. مک میلان، آندرئا لی. رابیسون و ان جانسون به عنوان سه زن برتر و قدرتمند صنعت نفت و گاز آمریکا در سال 2018 انتخاب شده اند.
معیارهایی که در انتخاب این زنان مورد توجه بوده است عبارتند از: رهبر اصلی در سازمان و حرفه شان بوده اند. کمک مستقیم به رشد این حرفه یا مسیر استراتژی سازمان شان کرده اند.  رکورد اجرای کارها در حوزه های تخصصی شان را حفظ و ثبت کرده اند. در الگو دهی نقش کارآمد به دیگر زنان الهام بخش بوده و در نام آوری نسل بعدی زنان در این حرفه فعال بوده اند. اجرای کار با بالاترین انسجام و رفتار اخلاقی. نشان دادن پایبندی به تبعیت از شرکت. «دنیس کندی» بنیانگذار و مدیرعامل شورای تنوع نفت و گاز است که این رویداد را به صورت سالانه در هتل شرایتون هوستون تگزاس برگزار می کند. شرکتهای دلویته، انایبل میداستریم پارتنرز، اف ام سی تکنالوجیز، هس، کی بی آر و کامک اسپانسرهای مالی این رویداد در سال 2018 بوده اند. ده زن برتر و قدرتمند صنعت نفت و گاز آمریکا در سال 2018  به شرح ذیل می باشد: آماندا ام. مک میلان؛ معاون ارشد رییس و مشاور کل حقوقی شرکت Anadarko Petroleum آندرئا لی. رابیسون؛ معاون ارشد رییس در مدیریت و منابع انسانی شرکت Noble Energy ان جانسون؛ معاون ارشد حسابداری در شرکت  EOG Resources, Inc. بث گوردون معاون ارشد و بازرس شرکت Philips 66 کاستلن کندی ؛ معاون ارشد رییس در امور عمومی شرکت Apache Corpration کاترین وارگاس سورین؛ معاون رییس در امور اداری و ارتباطات شرکت Jetta Operating Company کتی کراجیسک ؛ معاون رییس در منابع متعارف شرکت Marathon Oil چری هامفریس؛ رییس زنجیره تامین در Williams Companies کریستینه اس. سیسترانک؛ رییس و مدیر عامل Aera Energy سیندی تایلور؛ مدیر عامل Oil States   شایان ذکر است که در فهرست 50 زن برتر صنعت نفت و گاز سال 2017، آماندا مک میلان، ان جانسون و کری کربای رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده بودند. در فهرست سال 2018، 50 نفره، دو زن از شرکت هالیبرتون، دو زن از شرکت اکسان موبیل، دو زن از شرکت فیلیپس 66، دو زن از شرکت تسورو، حضور دارند. همچنین در این فهرست مدیران زن برتر از شرکت شورون، کونوکو فیلیپس، پایونیر، ای پی، وجود دارند. فاتیما رضایی/ نفت ما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی