۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۰۴۸۲۳

حمایت از بانک صنعت و معدن حمایت از صنعتگران است

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد : افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن با کمک مجلس و دولت قابل تحقق است و ما به عنوان حامی صنعتگران و به منظور افزایش تولید و اشتغال به این افزایش سرمایه کمک خواهیم کرد .
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : در مقام مقایسه رقم پرداختی تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به بخش صنعت بیشتر از دیگر بانکهای کشور است ، این بانک حامی و پشتیبان بخش تولید است و به جرات میتوان گفت حمایت از بانک یادشده حمایت از صنعتگران است. وی ضمن بیان این مطلب گفت : تحقق توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور نیازمند تامین مالی متوازن طرح های صنعتی در استان های مختلف کشور و با توجه به قابلیت های منطقه ای است و این بانک در راستای تحقق هدف یاد شده گام های بزرگی برداشته است.
این نماینده مجلس تصریح کرد : افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن با کمک مجلس و دولت قابل تحقق است و ما به عنوان حامی صنعتگران و به منظور افزایش تولید و اشتغال به این افزایش سرمایه کمک خواهیم کرد .
داداشی در ادامه افزود : امیدواریم با حمایت دولت این افزایش سرمایه در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید داخل هرچه سریع تر انجام شود.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی