۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۰۴۸۲۳

حمایت از بانک صنعت و معدن حمایت از صنعتگران است

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد : افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن با کمک مجلس و دولت قابل تحقق است و ما به عنوان حامی صنعتگران و به منظور افزایش تولید و اشتغال به این افزایش سرمایه کمک خواهیم کرد .
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : در مقام مقایسه رقم پرداختی تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به بخش صنعت بیشتر از دیگر بانکهای کشور است ، این بانک حامی و پشتیبان بخش تولید است و به جرات میتوان گفت حمایت از بانک یادشده حمایت از صنعتگران است. وی ضمن بیان این مطلب گفت : تحقق توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور نیازمند تامین مالی متوازن طرح های صنعتی در استان های مختلف کشور و با توجه به قابلیت های منطقه ای است و این بانک در راستای تحقق هدف یاد شده گام های بزرگی برداشته است.
این نماینده مجلس تصریح کرد : افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن با کمک مجلس و دولت قابل تحقق است و ما به عنوان حامی صنعتگران و به منظور افزایش تولید و اشتغال به این افزایش سرمایه کمک خواهیم کرد .
داداشی در ادامه افزود : امیدواریم با حمایت دولت این افزایش سرمایه در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید داخل هرچه سریع تر انجام شود.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی