۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۰۳۳۷۵

طنین فریاد مخالفت با خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی از تریبون رسمی بهارستان!

مهدی رسولی
ابراهیمی از جمله مسوولانی است که از همان روزهای اولی که برخی مسوولان کشور تلاش های پیدا و پنهان خود را در جهت خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی آغاز کردند ، جسورانه و آگاهانه پا به میدان مخالفت با این اقدام شوم نهاد و به مسوولان و مدیران مختلف کشور در وزارت اقتصاد و نفت نسبت به عواقب و تبعات سو این تصمیم ، هشدار جدی داد .
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، علی ابراهیمی نماینده مردم شازند ، یکبار دیگر و در اقدامی شجاعانه ، در تذکری دلسوزانه به مسوولان کشور ،مخالفت خود در خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی شازند را ابراز داشت .    این نماینده مجلس ، امروز و در نطق سالیانه خود از تریبون مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و بر مخالفت های گذشته خود در زمینه خصوصی سازی یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین شرکت های پالایشی کشور تاکید موکد نمود . 
ابراهیمی از جمله مسوولانی است که از همان روزهای اولی که برخی مسوولان کشور تلاش های پیدا و پنهان خود را در جهت خصوصی سازی پالایشگاه  امام خمینی آغاز کردند ، جسورانه و آگاهانه پا به میدان مخالفت با این اقدام شوم نهاد و به مسوولان و مدیران مختلف کشور در وزارت اقتصاد و نفت  نسبت به عواقب و تبعات سو این تصمیم ، هشدار جدی داد . 
او امروز هم به شایستگی به وظیفه نمایندگی خود عمل کرد وفریاد  مخالفت کارکنان خدوم و تلاشگر پالایشگاه  امام خمینی شازند را ،به نمایندگی از آنان ،از تریبون مجلس برای چندمین بار منعکس کرد . 
انتظار می رود سایر مقامات و مسولان نیز همسو و هم صدا به میدان آمده و با اقدامات و تلاش های قانونی خود ، مانع از زدن چوب حراج به بیت المال  وخصوصی شدن این بنگاه عظیم اقتصادی شده و استان و کشور را از تبعات منفی این اقدام شوم برهانند .      
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی