۰
۹
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۰۳۰۴

احمقانه‎ترین ازدواج و جوان‎ترین داماد! +تصویر

به گزارش نفت ما ،او سال گذشته در خواب دیده بود که پدر بزرگ متوفیش به او گفته ازدواج نماید.خانواده دانش اموز برای اینکه روح اجدادشان ناراحت نشوند برای فرزندشان مراسم ازدواج نمادین برگزار نمودند.
اما داماد عزم خود را جزم نمود تا به صورت رسمی از نامزد چند دهه بزرگتر خود خواستگاری نماید.
دانش اموز ۹ ساله اهل افریقای جنوبی در حالی که نامزد ۶۲ ساله خود را در اغوش گرفته است می گوید شاید به نظر برخی افراد ازدواجمان اشتباه باشد اما من همسرم را خیلی دوست دارم.
  ازدواج, روح, آرامش روح,جالب انگیز
دانش اموز ۹ ساله در پی این اقدام لقب جوانترین داماد جهان را به خود داده است."سانیله ماسیللا"سال گذشته خبر ازدواج نمادین خود را با نامزد ۶۲ ساله خود که صاحب ۵ فرزند ۲۸ تا ۳۸ ساله است اعلام نمود.سانیله در حالی که لباس دامادی نقره ای رنگ خود را به تن نموده است دست نامزدش هلن شبانگو را گرفته و قرار است برای دومین بار ازدواج رسمی انها در همین هفته برگزار گردد.
مراسم ازدواج رسمی همین هفته در منزل شوهر قبلی عروس خانم الفرد شبانگو ۶۶ ساله برگزار می گردد.از اتفاقات نادر مراسم حضور شوهر قبلی خانم در مراسم ازدواج نمادین سال گذشته بود.

وی در ان زمان گفته بود از اینکه خانمش با پسر ۹ ساله ازدواج می نماید ناراحت نیست و برایش هم مهم نیست مردم چه فکر می کنند.هر دو خانواده بسیار خوشحالند که سنت های خانوادگی را انجام دادند.خانواده داماد سال گذشته یکبار مبلغ ۵۰۰ پوند و بار دیگر مبلغ ۱۰۰۰ پوند به داماد کمک نمودند.
داماد هنوز مراسم رسمی ازدواجش برگزار نشده می گوید هنگامی که به سن قانونی برسد قرار است با خانمی هم سن و سال خود ازدواج مجدد نماید
  ازدواج, روح, آرامش روح,جالب انگیز   منبع: آکانیوز    
سانیه می گوید"من شخصا به مادرم گفتم تصمیم ازدواج دارم.از اینکه با هلن نامزد کرده ام بسیار خوشحالم.اما من چیز مهمتری دارم و ان تحصیل است.من باید به جد درس بخوانم و هنگامی که بزرگتر شدم با دختری هم سن و سال خود ازدواج نمایم.من هلن را دوست دارم اگر چه اکثر اوقات کنار یکدیگر نیستیم.خانم هلن با مادرم در انباری کار می کرد و در انجا بود که با وی اشنا شدم.

خانم هلن در حالی که لباس عروسی نمادین سال گذشته خود را به تن نموده است می گوید:"از اینکه پسربچه مرا انتخاب نموده خیلی خوشحالم.خانواده هم خوشحالند به خاطر اینکه انها میدانند هدف ازدواج راضی نگه داشتن اجدادمان است. من می دانم که سانیله روزی ازدواج خواهد کرد اما همه این مراسم فقط به خاطر اجدادمان است.

خانم پیشنس ماسیللا ۴۷ ساله مادر دانش اموز می گوید:پسرم خیلی خوب و سرحال است و می داند که چکار می نماید.او اصلا خجالتی نیست.وی می افزاید پس از ازدواج نمادین سال گذشته انها خیلی از مردم از من می پرسیدند که ایا انها با هم زندگی می کنند و ارتباط جنسی دارند؟آیا بچه دار شده اند؟
و من در جوابشان می گفتم ان فقط یک مراسم نمادین بود و همه چیز به روال قبلی برگشته است.سانیله به وندا می رود تا زبان جدیدی را بیاموزد.اما انها با هم خیلی صمیمی هستند.خانواده ما و عروس خانم هم با هم خیلی روابط نزدیکی داریم.ما با این کار روح اجدادمان را شادتر خواهیم نمود.اگر این کار را انجام نمی دادیم معلوم نمی بود چه اتفاق ناگواری برای خانواده ما بوجود می امد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سیا
وای چه عروس زشتییییییییییی
مهرسا
حالم بددددد دددد

نیلوفر
یاخدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همینه دیگه عند بی تمدنی به این میگن اخه یکی نیس بگه بدبخت جدت توبرزخ به فکر اخرتشه چیکار به ازرواج مزخرف توبایه زن ....استغفرالله
رضا
استغفراله......
واقعا اخر بی دینی و خرافات به این میگن
yaser
بزگترین اشتباه دنیارو کردن
نادیا
خاک توسرشون.جای نوه ش هس
*مهسا*
اه اه حالمون بهم خورد:/
با خرافات بدبخت کردن خودشونو...
یکی نیس به این بچه بگه تو اصن شیرتو خوردی اومدی اینجا:/
این اصن حالیشه ازدواج یعنی چی!!!
ازدواج شون تو حلق جدشون :/
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی