۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۰۲۹۱

اقامه نماز عید فطر توسط رهبر انقلاب در مصلی

به گزارش نفت ما،رییس ستاد نماز عید سعید فطر اعلام کرد: نماز عید سعید فطر فردا (سه شنبه) به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد و درب های مصلی از ساعت 4 و 30 دقیقه صبح به روی نمازگزاران گشوده خواهد شد.

«حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی» در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه مصلای امام خمینی در روز عید سعید فطر پذیرای بیش از دو میلیون نمازگزار خواهد بود، اظهار داشت: نماز عید فطر ساعت 8 صبح اقامه خواهد شد.

رییس ستاد نماز عید سعید فطر با بیان اینکه از ساعت 7 صبح یعنی یک ساعت پیش از آغاز نماز، مراسم عید فطر آغاز خواهد شد، تصریح کرد: مراسم مولودی خوانی و خواندن دعا بخشی از برنامه های مراسم روز عید فطر قبل از آغاز نماز خواهد بود.

شیرمردی گفت: کمیته های 13 گانه برگزار کننده نماز عید سعید فطر از جمله کمیته های ترافیک، حمل و نقل، پشتیبانی و انتظامات آمادگی کامل را برای ارایه خدمات به تمامی نمازگزاران دارند.

رییس ستاد نماز عید سعید فطر با بیان اینکه محیط های اطراف مصلا نیز آماده حضور نمازگزاران است،

به نمازگزاران عید سعید فطر توصیه کرد حضور خود را در مصلا به ساعات پایانی موکول نکنند و برای حضور و جلوگیری از ایجاد ترافیک، زودتر خود را به محل اقامه نماز برسانند.

وی از نمازگزاران خواست از وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو، اتوبوس های تندرو و خودروهای عمومی استفاده کنند.

رییس ستاد نماز عید سعید فطر گفت: گرچه تمام وسایل برای نمازگزاران در مصلی مهیا است اما توصیه می شود نمازگزاران وسایلی همچون زیرانداز را همراه خود داشته باشند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی