۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۰۲۲۳۶

بازنشستگان نفت کارت چندمنظوره الکترونیکی می گیرند

طاها منصوری با بیان این که تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار قطعه کارت چند منظوره الکترونیکی تحویل بازنشستگان صنعت نفت شده است، افزود: این توزیع از طریق شعب منتخب بانک پاسارگاد در مناطق ۳، ۵ و منطقه یک صندوق ها (فقط گیلان) انجام شده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق ها گفت: با هدف ارائه مطلوب تر خدمات ورزش، گردشگری و رفاهی، بازنشستگان صنعت نفت صاحب کارت چند منظوره الکترونیکی می شوند. طاها منصوری با بیان این که تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار قطعه کارت چند منظوره الکترونیکی تحویل بازنشستگان صنعت نفت شده است، افزود: این توزیع از طریق شعب منتخب بانک پاسارگاد در مناطق ۳، ۵ و منطقه یک صندوق ها (فقط گیلان) انجام شده است.  وی افزود: طبق برنامه زمان بندی تا پایان آبان همه بازنشستگان نفت، کارت الکترونیکی خود را دریافت خواهند کرد. بنابراین، افراد نگران موضوع دریافت کارت نباشند این کارت به دست همه بازنشستگان صنعت نفت خواهد رسید و پس از تکمیل توزیع، خدماتی مانند ورزش از طریق آن ارائه خواهد شد. از این رو، تا پایان آبان ماه در مورد آن دسته از همکاران بازنشسته‌ای که کارت خود را دریافت نکرده اند از طریق نمایندگی آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تابستان امسال با همکاری بانک پاسارگاد قرارداد تحویل کارت چند منظوره ویژه بازنشستگان صنعت نفت را امضا کرد؛ قرار است هزینه برنامه‌های پیش‌بینی شده در زمینه امور رفاهی، ورزش و بن های احتمالی و سایر خدمات مشابه در این کارت متمرکز شود. با بهره‌گیری از این کارت الکترونیکی چند منظوره از پراکندگی کارت ها و ازدیاد آنها جلوگیری خواهد شد و بازنشستگان برای دریافت خدمات نوین نیازی به دریافت کارت جدید نخواهند داشت.
سیاست صندوق ها در حوزه ارائه خدمات، توسعه کمی و کیفی آن با تکیه بر فناوری اطلاعات است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی