۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۰۲۲۱۷
مجیزگویی یک کانال تلگرامی زرد از "آیدین ختلان"

منشی مخصوص برای نجات NPC می آید!؟

بعد از افشاگری "نفت ما" از لابی های گسترده "ختلان" و راه اندازی کمپین رسانه ای برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی،کانال وابسته به وی ضمن تایید "مشایی نفت" بودن "ختلان" از منشی وزیر نفت چنان سخن رانده که هوش از سر آدمی می رود!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، بعد از افشاگری "نفت ما" از لابی های گسترده "ختلان" و راه اندازی کمپین رسانه ای برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی،کانال وابسته به وی ضمن تایید "مشایی نفت" بودن "ختلان" از منشی وزیر نفت چنان سخن رانده که هوش از سر آدمی می رود! این کانال تلگرامی در مدح ختلان چنین نوشته است:"... باید مدیری سکان شرکت ملی صنایع پتروشیمی را در دست بگیرد که نام و اعتبارش بتواند دوباره به NPC وزن و جایگاه بدهد! آیا،آیدین ختلان جز منشی مخصوص بودن وزارت نفت در رزومه خود مورد دیگری هم داشته است که ما از آن بی خبریم؟! آیا سوابق امنیتی نام برده هم خوانی با مدیرعاملی NPC دارد؟ آیا تجربه چندسال گذشته ایشان در نحوه تعامل با پرسنل وزارت نفت مورد تأیید است که بخواهد همین رویه را در NPC و صنعت پتروشیمی که ٤٠ درصد صادرات غیرنفتی کشور را تشکیل می دهد اجرایی کند؟ بی شک NPC یک کشتیبان با تجربه، متخصص،متعهد و آشنا و دلسوز به این صنعت و پرسنل خدوم را می طلبد. اینگونه مجیز گویی از افرادی که حداقل  به قول معروف می دانند که " با خود چند چند هستند" جز به گل نشاندن همان سازمانی که امروز آن را برازنده وی می دانند در آینده نتیجه ای نخواهد داشت. از طرفی، آیا طی چند سال اخیر بزرگانی چون مهندس نعمت زاده،مهندس شعری مقدم و ... که در پست مدیرعاملی شرکت ملی  صنایع پتروشیمی بودند جایگاه این شرکت را تنزل داده اند و امروز ختلان در نقش یک منجی می خواهد این شرکت را به جایگاه اصلی خود بازگرداند؟! امروز کارنامه عملکرد رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد نمونه بارزی است پیش روی همگان!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عادل
قرارداد ٤٠مليارد دلاري خط لوله و پالايشگاه شرق كانادا امضا شد جاي پاي چند مدير بازنشسته نفتي در كنسرسيوم پيدا شد شركت گاز كره ،پتروناس، داچ شل از مديران ايراني مقيم كانادا استفاده خواهند كرد
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی